Ik schrok even en dacht dat je Hurricane van Bob Dylan bedoelde. Die staat gelukkig nog wel meer dan een volle dag hoger.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fokking hell ik zie dat like a hurricane weer verder achteruit is gegaan eb vannacht al komt
Cat Stevens na zijn bekeringquote:Op donderdag 28 december 2023 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen, maar wie is Yusuf Islam?
Ook veel te laag welquote:Op donderdag 28 december 2023 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik schrok even en dacht dat je Hurricane van Bob Dylan bedoelde. Die staat gelukkig nog wel meer dan een volle dag hoger.
Goos vibrations ook al vannacht. Nederland is een..quote:Op donderdag 28 december 2023 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik schrok even en dacht dat je Hurricane van Bob Dylan bedoelde. Die staat gelukkig nog wel meer dan een volle dag hoger.
Ja beide vind ik schrijnend laagquote:Op donderdag 28 december 2023 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ah ja! Dat weet ik wel te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ah nee dat zegt me weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hebben ze eindelijk die Almeline-loodsen die toen zijn afgebrand omgebouwd oid?
oh, dat heb ik dus gemist.quote:
Dan schakel ik over naar de Top 4000.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan kan je de lijst wel opdoeken.
die is al afgelopen...quote:Op donderdag 28 december 2023 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan schakel ik over naar de Top 4000.
Fight Club genotquote:Op donderdag 28 december 2023 22:24 schreef Gretzl het volgende:
WHERE IS MY MIND [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee was voormalig gebouw van de belastingdienst, toen Raad voor de Kinderbescherming. Sinds medio 2019 zitten wij er.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah nee dat zegt me weinig
Of hebben ze eindelijk die Almeline-loodsen die toen zijn afgebrand omgebouwd oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |