En nu is t nog veel ergerquote:Op donderdag 28 december 2023 21:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Toch vind ik zn stem heel vervelend
Muzikaal zeker lekker verder
Stemplaatgenotquote:
Ja ik moet ook altijd effe moeite doen om Axl een beetje naar de achtergrond te verdringen. Alleen bij November Rain 'hoort' het gewoon.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ja, dat gekrijs hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Pfff lekker dan, ik had het de afgelopen 2 jaar tussen kerst en oud en nieuwquote:Op donderdag 28 december 2023 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik corona heb. Dat is natuurlijk niet echt leuk maar het betekent dus dat ik meer tijd heb om te luisterenHeb de hele dag nog niks gepost dus ik heb flink wat in te halen.
Ja, dat was niet zo goed op Glastonbury hequote:Op donderdag 28 december 2023 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En nu is t nog veel erger
quote:Op donderdag 28 december 2023 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En nu is t nog veel erger
Ja, eigenlijk alleen wat verkouden maar ik kan nog wel gewoon dingen doen.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vallen de klachten in ieder geval mee?
Ik ben dus al 7 weken verkouden ofzo maar de huisarts vindt dat ik me niet moet aanstellenquote:Op donderdag 28 december 2023 21:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pfff lekker dan, ik had het de afgelopen 2 jaar tussen kerst en oud en nieuw
En terecht...stel je niet aanquote:Op donderdag 28 december 2023 21:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben dus al 7 weken verkouden ofzo maar de huisarts vindt dat ik me niet moet aanstellen
Hier zingt Axl niet zo veel, dat helptquote:Op donderdag 28 december 2023 21:34 schreef MTheBassman het volgende:
Oke ik neem het terug, deze is nog wel oke
Lekkere bass ook welquote:Op donderdag 28 december 2023 21:34 schreef MTheBassman het volgende:
Oke ik neem het terug, deze is nog wel oke
Ik vind m nogal duffquote:
Axl's stem stoor ik me niet zo aan. Maar ik heb na appetite for destruction altijd een wat generieke hard rock gehalte bij GnR. Er zitten zeker nog wel een paar leuke tussen hoor, maar het wordt imo nooit beter dan dat eerste album.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier zingt Axl niet zo veel, dat helpt
Duff is ook echt underratedquote:
Het is geen Volbeat nee.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:35 schreef alopio het volgende:
Gewoon prima verder , staan veel ergere dingen in de lijst der lijsten
Is toch niet zo Duffquote:Op donderdag 28 december 2023 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Duff is ook echt underrated
Estranged is echt wel het beste liedje wmbquote:Op donderdag 28 december 2023 21:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Axl's stem stoor ik me niet zo aan. Maar ik heb na appetite for destruction altijd een wat generieke hard rock gehalte bij GnR. Er zitten zeker nog wel een paar leuke tussen hoor, maar het wordt imo nooit beter dan dat eerste album.
Hillary?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Duff is ook echt underrated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |