Pour Some Sugar On Me mag er wel in.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Animal is ook niet echt T2000 materiaal toch?
Het is gewoon kut om ze na 26 december nog te horenquote:Op donderdag 28 december 2023 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Chris Rea of Wham is nog wel acceptabel imo
Armzalig!quote:Op donderdag 28 december 2023 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Def Leppard. En die band staat er niet eens in
Annie Lennox heeft daar een liedje overquote:
Als Chris nu al gaat rijden is hij wel heel vroeg thuis.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Chris Rea of Wham is nog wel acceptabel imo
kenikniequote:Op donderdag 28 december 2023 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pour Some Sugar On Me mag er wel in.
Deze is ook kut voor 26 December hoorquote:Op donderdag 28 december 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon kut om ze na 26 december nog te horen
Ja dat is het ook wel een beetje, maar dat is wel het format wat werkt en iedereen aan gewend is. Misschien was dit ook wel het moment geweest om het aan te passen.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat het nu weer precies dezelfde formule heeft als met Matthijs.
Heel stiekem wel een beetje mee eensquote:Op donderdag 28 december 2023 21:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Kerstnummer na kerst én Coldplay, ai.
Wel een van de betere moderne kerstplaten wat mij betreft![]()
Vorig jaar was het idd heel anders qua opzet.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook wel een beetje, maar dat is wel het format wat werkt en iedereen aan gewend is. Misschien was dit ook wel het moment geweest om het aan te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee toch? Was toch ook hetzelfde?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vorig jaar was het idd heel anders qua opzet.
Staat er zeker niet inquote:Op donderdag 28 december 2023 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Annie Lennox heeft daar een liedje over
quote:Op donderdag 28 december 2023 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgende uur Bankzitters met hun beste nummerWie zijn de Bankzitters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |