hier wordt gemanipuleerd!quote:
Tja het is de top2000 hequote:
Andersom.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:14 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Kiwi's best smerig, maar dit liedje is prima!
dan heb ik slecht nieuwsquote:
dan moet je lekker op bed gaanquote:
Harige kiwiquote:Op donderdag 28 december 2023 21:15 schreef Zorro het volgende:
Gaat dit over kiwi met of zonder schil?
Dit voelt een beetje als een afgekeurd nummer op AM ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:15 schreef MTheBassman het volgende:
Het klinkt een beetje als simpele raggende rock tot nu toe
ja, verrassend lekker he?quote:
quote:
Engelbewaarderquote:Op donderdag 28 december 2023 21:16 schreef MTheBassman het volgende:
weet iemand wat de hoogste binnenkomer is?
stiekem wel jaquote:Op donderdag 28 december 2023 21:16 schreef MTheBassman het volgende:
Ik gok mevrouw Swiftquote:Op donderdag 28 december 2023 21:16 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb dat nummer nog nooit gehoord, en ik ben er erg bang voor.quote:
En terechtquote:Op donderdag 28 december 2023 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer nog nooit gehoord, en ik ben er erg bang voor.
Preventief muten is beter.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, te bedenken dat hij uit een boyband kwam zelfs.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Volgens mij heeft Harry zelf helemaal niet zo'n verkeerde muzieksmaak
Deze kende ik ook niet, maar hij is fijn ja.quote:
Ik ga er alles aan doen om het te ontwijkenquote:Op donderdag 28 december 2023 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is wel echt veelquote:
klopt in elk geval hoger dan engelbewaarderquote:
Gevangen in het commerciële pak van platgeproduceerde popquote:Op donderdag 28 december 2023 21:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, te bedenken dat hij uit een boyband kwam zelfs.
* OscarMopperkont moest gisteren huilen tijdens Lazarusquote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont moest gisteren huilen tijdens Lazarus
Pffff... dat kan elke minuut verschillen....quote:Op donderdag 28 december 2023 21:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Welke is je meest favoriet?
Sound and vision voor mij.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Scheelt wel verdomde weinigquote:Op donderdag 28 december 2023 21:19 schreef Nizno het volgende:
son mieux op 213
ook nieuw en hoger dan Taylor
LIJST MANIPULATIEquote:
Ik blijf toch een zwak hebben voor Space Oddity.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2023 21:16 schreef MTheBassman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 28 december 2023 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
S
[..]nope muse staat hogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mijn favoriet is Space Oddityquote:Op donderdag 28 december 2023 21:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik blijf toch een zwak hebben voor Space Oddity.
En Modern Love vind ik ook gewoon heel fijn.
S
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ashes to Ashesquote:Op donderdag 28 december 2023 21:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Maar deze minuut dan?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pffff... dat kan elke minuut verschillen....
ik zie t idd,,, wel grijs maar nieuw niet.quote:
S
[..]excuus je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik dacht dat ik een aardige hint had gegeven dat het die is.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie t idd,,, wel grijs maar nieuw niet.
Maan en goudband idd dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |