abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211801405
Frank van t Hof is net Iron maiden man, is er altijd
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  donderdag 28 december 2023 @ 19:38:24 #27
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211801408
Dé ideale schoonzoon der ideale schoonzoons.
pi_211801410
Gerickrolled worden boeit mij exact niets.

Gewoon lekker nummer *O* *O* *O*
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801414
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_211801420
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Frank van t Hof is net Iron maiden man, is er altijd
Al zie je Wout gaan, dan komt Frank erachter aan.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801421
Smooth dance moves *O*
  donderdag 28 december 2023 @ 19:39:47 #32
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211801435
pi_211801437
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:38 schreef Isorden het volgende:
Gerickrolled worden boeit mij exact niets.

Gewoon lekker nummer *O* *O* *O*
zo is het, is ook gewoon een prima nummertje :Y
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_211801439
Greta kan deze ook zo leuk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 28 december 2023 @ 19:40:19 #35
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_211801441
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:39 schreef MTheBassman het volgende:

[..]
zo is het, is ook gewoon een prima nummertje :Y
Dit was een briljante passage op Glastonbury _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Met die beveiligers ook, helemaal stuk _O-

Niemand hoeft NGGYU als een guilty pleasure te beschouwen :)


Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_211801442
Kwellington had niet gehoeven
pi_211801444
Ik krijg het amper uit mn strot...

Maar deze kensington kan ik best hebben
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
  donderdag 28 december 2023 @ 19:40:37 #38
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211801451
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Redactie Frontpage donderdag 28 december 2023 @ 19:40:53 #39
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_211801454
Beetje jammer dat dan dit er na komt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 28 december 2023 @ 19:40:54 #40
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211801455
Een rockband die je bij de Action hebt aangeschaft.
pi_211801457
Gelijk mn goede humeur weg ;(
Kut Kensington
  donderdag 28 december 2023 @ 19:41:14 #42
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211801460
Kensington, de ultieme huismoederrock
pi_211801461
Wat leuk, Kensington

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211801462
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:40 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Dit was een briljante passage op Glastonbury _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_


Dit deed ie mijns inziens ook best netjes.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801464
Jammer dat ze uiteindelijk de weg uit de Lidl wel gevonden hebben
I am not lost, it's just I've no idea where I am
  donderdag 28 december 2023 @ 19:41:21 #46
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211801467
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:38 schreef Isorden het volgende:
Gerickrolled worden boeit mij exact niets.

Gewoon lekker nummer *O* *O* *O*
Hij is precies goed en geinig genoeg voor de meme, niet te slecht of irritant om mensen echt KWOAD te maken, gewoon perfect _O_
  donderdag 28 december 2023 @ 19:41:42 #47
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211801473
Kensington is gestopt, kap dan ook met het draaien van die bagger van ze :r
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  donderdag 28 december 2023 @ 19:41:57 #49
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_211801475
Deze matige Kensington :') zat gisteren in een van de popquizrondes. Waarbij elke songtitel ook de naam was van een andere artiest/band, die we van foto's moesten herkennen en dan juist moesten koppelen.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_211801476
Kengsington antigenot
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')