Dat nummer voor het nieuws was zo gek nog niet he?!quote:
Ze doen niet voor elkaar onder eigenlijk. Wat mij betreft.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat nummer voor het nieuws was zo gek nog niet he?!
Deze is bovendien letterlijk tweedelig, het Kensingtondeel door hun mannetje gemixt, het Armindeel door Armin. Dat zegt wel veel.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zijn Armin en Kensington op hun slechtst
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze doen niet voor elkaar onder eigenlijk. Wat mij betreft.
Gelukkig zo wel Layla (Albumversie)quote:
nederland is een...quote:Op donderdag 28 december 2023 20:06 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat dan hoger dan een Iron Butterfly bijv.
Ja, ik verdedig beide acts nog wel eens maar deze mix komt gewoon totaal niet lekker uit de verf. Snap echt niet dat men niet hoort dat die man.. niet zingen kan.quote:
En dit is niet een afkapDJ toch?quote:Op donderdag 28 december 2023 20:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig zo wel Layla (Albumversie)
Lang outro Genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |