Is geen vereiste hoor. Joy Division kan ookquote:Op donderdag 28 december 2023 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Depressief word je niet zomaar. Daar is opvoeding voor nodig zoals luisteren naar Nirvana op jonge leeftijd.
Ach die vind ik ook prima maar heeft dat doodgedraaid-probleempje he?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Luister zelf niet regelmatig genoeg Nirvana om er echt een mening over te hebben.
Zolang het maar niet Smells Like Teen Spirit is
Paar airguitar uitslovertjes is toch niet teveel gevraagd?quote:
Boomers?quote:
Ja, dat geldt voor heel veel nummers op oudjaarsdag wel, he?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach die vind ik ook prima maar heeft dat doodgedraaid-probleempje he?
Ja, preciesquote:Op donderdag 28 december 2023 16:50 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ja, dat geldt voor heel veel nummers op oudjaarsdag wel, he?
Behoorlijk ja. Bij mij is dat bij bepaalde bands wel echt al heel snel het geval.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach die vind ik ook prima maar heeft dat doodgedraaid-probleempje he?
Whole Lotta Rosie blijft wel genotquote:Op donderdag 28 december 2023 16:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Bij mij is dat bij bepaalde bands wel echt al heel snel het geval.
ACDC is er ook zoene, die hoef ik gewoon niet meer te horen als ik eerlijk ben.
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Bij mij is dat bij bepaalde bands wel echt al heel snel het geval.
ACDC is er ook zoene, die hoef ik gewoon niet meer te horen als ik eerlijknuchter ben.
Ik heb dat alleen met Thunderstruck en Highway To Hell, rest is prima.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
ACDC is er ook zoene, die hoef ik gewoon niet meer te horen als ik eerlijk ben.
Wat is dat?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:52 schreef PzKpfw het volgende:
Als je ooit verliefd bent geweest doen dit soort nummers het waarschijnlijk wat beter.
wil je erover praten?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:52 schreef PzKpfw het volgende:
Als je ooit verliefd bent geweest doen dit soort nummers het waarschijnlijk wat beter.
'Dog eat dog' mag wat mij betreft ook wel in de top 2000.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whole Lotta Rosie blijft wel genot
Roger?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |