Ik las zwoele sex.quote:
Zwolle sex?quote:
Als er nog leuke Zwolse dames zijn, slide in m'n DMquote:
Iets met opgezwollequote:
Dit klinkt bijna als een hitsig huisvrouwentopic. Ik wil me hiervan even distantiërenquote:
Ok, jij wint.quote:
Was hij huisarts?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet wel zeggen dat de huisarts leuke wachtmuziek heeft.
Dat is dan op zich ook wel een prestatie.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is dit jaar opnieuw uitgebracht door die Noah Kahan, maar die versie is toch wel veel irritanter dan deze
Van huisvrouwen, of van sex?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als een hitsig huisvrouwentopic. Ik wil me hiervan even distantiëren
Dat is een prestatie van formaat.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is dit jaar opnieuw uitgebracht door die Noah Kahan, maar die versie is toch wel veel irritanter dan deze
Gaan ze ook nog eens deeplinken naar berkery.nl. Misschien moet ik er maar iets ranzigs neerzetten.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:31 schreef tufkac het volgende:
[..]
Van huisvrouwen, of van sex?
Ik vraag dit voor een vriend
Moet je even wachten tot Bosbeetle niet meer meepost.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gaan ze ook nog eens deeplinken naar berkery.nl. Misschien moet ik er maar iets ranzigs neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |