Als ik al mijn zonden zou afkopen, moet ik aankloppen bij de voedselbank...quote:Op donderdag 28 december 2023 16:21 schreef Hamlapjes het volgende:
In de tussentijd heb ik al mijn zonden van dit jaar ook weer afgekocht en een aantal goede doelen een paar cent rijker gemaakt. Kunnen we er weer een jaartje tegenaan
u bent net gevallen voor het cheerleader effect.quote:
Wat vind je normaal?quote:
Ik heb niet eens een keukenquote:Op donderdag 28 december 2023 16:22 schreef PzKpfw het volgende:
Verdomme heb niets meer te vreten in huis
pizza bestellen of patat halenquote:Op donderdag 28 december 2023 16:22 schreef PzKpfw het volgende:
Høken!quote:
Durf je je huis niet meer uit met de top 2000quote:Op donderdag 28 december 2023 16:22 schreef PzKpfw het volgende:
Ik wel, en ik eet juist niks vandaagquote:Op donderdag 28 december 2023 16:22 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zit nog hoor.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
u bent net gevallen voor het cheerleader effect.
Niet super bazig maar laat ook niet over me heen lopen?quote:
quote:
Instant Banquote:
Durven wel, willen niet.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Durf je je huis niet meer uit met de top 2000
Ruilen?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel, en ik eet juist niks vandaag
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 28 december 2023 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
Schrik niet, mijn kerstUI is weer opgeruimd.
Ik dacht dat je smaak had.quote:
daarom zouden ze de live uitvoering moeten draaienquote:Op donderdag 28 december 2023 16:26 schreef Guanabana het volgende:
Wel een iets saaiere Dire Straits
Beetje babyluiermuziek ditquote:Op donderdag 28 december 2023 16:26 schreef Guanabana het volgende:
Heerlijkquote:Op donderdag 28 december 2023 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is echt een prachtig nummer van de Dire Straits goden.
dus je staat er niet echt voorquote:Op donderdag 28 december 2023 16:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter mijn mening
Pleonasme wat een beetje dubbelop isquote:Op donderdag 28 december 2023 16:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik las zwoele sex.quote:
Zwolle sex?quote:
Als er nog leuke Zwolse dames zijn, slide in m'n DMquote:
Iets met opgezwollequote:
Dit klinkt bijna als een hitsig huisvrouwentopic. Ik wil me hiervan even distantiërenquote:
Ok, jij wint.quote:
Was hij huisarts?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet wel zeggen dat de huisarts leuke wachtmuziek heeft.
Dat is dan op zich ook wel een prestatie.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is dit jaar opnieuw uitgebracht door die Noah Kahan, maar die versie is toch wel veel irritanter dan deze
Van huisvrouwen, of van sex?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als een hitsig huisvrouwentopic. Ik wil me hiervan even distantiëren
Dat is een prestatie van formaat.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is dit jaar opnieuw uitgebracht door die Noah Kahan, maar die versie is toch wel veel irritanter dan deze
Gaan ze ook nog eens deeplinken naar berkery.nl. Misschien moet ik er maar iets ranzigs neerzetten.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:31 schreef tufkac het volgende:
[..]
Van huisvrouwen, of van sex?
Ik vraag dit voor een vriend
Moet je even wachten tot Bosbeetle niet meer meepost.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gaan ze ook nog eens deeplinken naar berkery.nl. Misschien moet ik er maar iets ranzigs neerzetten.
Uiteraardquote:Op donderdag 28 december 2023 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet je even wachten tot Bosbeetle niet meer meepost.
Dat mag dan weer geen prestatie heten. Toch betwijfel ik het.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel lollig, maar ook wel vrij saai en staat te hoog. Hier geldt ook: Niall heeft beter
Ik schat zo dat meer dan 90% van de stemmers vrouw is.quote:
Is dit een sneer naar Suzan en Freek?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:32 schreef peaceman het volgende:
tis wel een aardige ballad; geen wanstaltig product van een broer en zus samen.
Wat is dat nou weer?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik schat zo dat meer dan 90% van de stemmers vrouw is.
jaquote:Op donderdag 28 december 2023 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dit een sneer naar Suzan en Freek?
Doe maar dezequote:
Een aanname.quote:
Ik heb hem echt alleen nog maar conservatieve dingen zien posten, bijna knap.quote:
Al besproken.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:34 schreef Gretzl het volgende:
891 Need Your Love So Bad Fleetwood Mac![]()
890 Go With The Flow Queens Of The Stone Age![]()
![]()
889 Both Sides Now Joni Mitchell![]()
888 Tinseltown In The Rain The Blue Nile![]()
![]()
![]()
887 Your Latest Trick Dire Straits![]()
886 This Town Niall Horan![]()
885 Is Dit Alles Doe Maar![]()
884 Thunder Imagine Dragons![]()
883 Wonderfull Days Charly Lownoise & M. Theo![]()
882 Heart-Shaped Box Nirvana![]()
881 You Ten Sharp![]()
880 You Need To Calm Down Taylor Swift(maar er zijn 100+ leukere TayTays die beter in de lijst kunnen staan, groetjes Stan fan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |