Koot en Bie staan ook al jaren niet meer in de lijst, he?quote:
Zei er iemand Dallas?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:35 schreef Zorro het volgende:
Geld is alles
Was Juinen nou maar net zo rijk als Dallas
Geen dodenbonus neequote:Op donderdag 28 december 2023 16:35 schreef tufkac het volgende:
[..]
Koot en Bie staan ook al jaren niet meer in de lijst, he?
Ik weet niet of ie begraven is? Dan is ie wel onder onsquote:Op donderdag 28 december 2023 16:35 schreef peaceman het volgende:
Henny... ook al niet meer onder ons
staan er wmb met een prima aantal nummers in, dat zeg ik voor beide.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:36 schreef Gretzl het volgende:
Ik vind dit wel een beetje overschatte Doe Maar(sorrynotsorry)
Band die sowieso ietwat overschat is in de top, samen met oa. De Dijk. Grootgutter hoeven ze niet te zijn
Net als Taylor Swift. maar ja, iedereen mag stemmenquote:Op donderdag 28 december 2023 16:36 schreef Gretzl het volgende:
Ik vind dit wel een beetje overschatte Doe Maar(sorrynotsorry)
Band die sowieso ietwat overschat is in de top, samen met oa. De Dijk. Grootgutter hoeven ze niet te zijn
Natuurlijk wel. Gebeurt niks behalve een leuk toetertjequote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 28 december 2023 16:37 schreef CindieY het volgende:
Zo, dat was de laatste werkdag van dit jaar
Was dat alles?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:37 schreef CindieY het volgende:
Zo, dat was de laatste werkdag van dit jaar
Wel imaginairquote:
Nog een ruime maand van dit 'is dit alles', want dat is helaas wel hoe ik m'n functie het afgelopen jaar heb ervarenquote:
populair bij de jeugdquote:
we gaan jouw nooit vinden hoor... je bent zo klein!quote:
Een 3-jarig kind had dit ook kunnen verzinnen.quote:
Verkeerde muzikale opvoeding gehad, die jeugd.quote:
Het is echt niet te hachelen inderdaad. Het is draak op draak. Nu weer die happy hardcore schijtlol. Net als Leef leuk met 10 bier achter de kiezen, maar niet als onironisch goede muziekquote:Op donderdag 28 december 2023 16:40 schreef Zorro het volgende:
Ik krijg er even weinig van mee maar het is toch een dramatisch uur.
Genotspot bij het dartsen momenteel
Tis niet dat veel volwassenen het goede voorbeeld geven he?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:41 schreef tufkac het volgende:
[..]
Verkeerde muzikale opvoeding gehad, die jeugd.
Nederland blijkt toch nog een greintje verstand te hebben.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:41 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat dit zo laag?
Top 100 materiaal!
Nee, da's waarquote:Op donderdag 28 december 2023 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tis niet dat veel volwassenen het goede voorbeeld geven he?
Top 10 mij gedacht.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:41 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat dit zo laag?
Top 100 materiaal!
hmm dat was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik sta op mijn bureauquote:Op donderdag 28 december 2023 16:43 schreef essnhills het volgende:
Kunnen jullie even voor mij stuiteren? Dan kan ik gewoon op de bank blijven hangen. Dank u
Bovenop?quote:Op donderdag 28 december 2023 16:43 schreef essnhills het volgende:
Kunnen jullie even voor mij stuiteren? Dan kan ik gewoon op de bank blijven hangen. Dank u
Ik blijf toch liever zitten gezien mijn teen nog steeds pijnlijk isquote:Op donderdag 28 december 2023 16:43 schreef essnhills het volgende:
Waar is Ron?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |