Feel good hit of the summerquote:Op donderdag 28 december 2023 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die!!
A Song For The Dead natuurlijk ook.
Ik heb op Make it wit chu gestemd. Was een themanummer voor me dit jaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:14 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Hoe heet een ander nr dan
Ken volgens mij alleen maar deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Bazig vrouwtje gespot.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
En post een beetje door, we lopen achter!
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb op Make it wit chu gestemd. Was een themanummer voor me dit jaar.Ok ken dit nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan echt niet kiezen, beide albums zijn een meesterwerkquote:Op donderdag 28 december 2023 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die!!
A Song For The Dead natuurlijk ook.
Owja, goeie. Ik moet nog kaartjes halen voor Masters of Reality in Tivoli. Eens kijken wie er met me mee wil.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Feel good hit of the summer
Green machine
100 degrees
oh wacht ik wissel band inmiddels
Jaaaa, dat is ook een van mijn favorietenquote:Op donderdag 28 december 2023 16:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Better living through chemistry genot
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb op Make it wit chu gestemd. Was een themanummer voor me dit jaar.Van Desert sessions?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Is geen All Starquote:Op donderdag 28 december 2023 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
En waarom staat Connie Converse niet in de lijst!
succesquote:Op donderdag 28 december 2023 16:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga maar weer eens naar Zwolle, pubquiz met matties.
Mocht je van plan zijn te quizzen bij Milligers, bespaar je de moeite. Of neem vast genoegen met een poedelprijs
Succes Pip!!quote:Op donderdag 28 december 2023 16:17 schreef PippenScottie het volgende:
Mocht je van plan zijn te quizzen bij Milligers, bespaar je de moeite. Of neem vast genoegen met een poedelprijs
Haha, succes!quote:Op donderdag 28 december 2023 16:17 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |