Ik vermoed dat velen hier toch iets van eeuwigheidswaarde verwachten in een lijst als deze. Of dat terecht is ... geen idee.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar op dit soort muziek komt altijd zoveel commentaar hier
Over wit gesproken. Dat top 2000 café hoe kan dat het zo verschrikkelijk blank is altijd.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
velen hier zijn oude witte boze mannen en vrouwen
door dat teveel aan water van momenteelquote:Op donderdag 28 december 2023 15:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Over wit gesproken. Dat top 2000 café hoe kan dat het zo verschrikkelijk blank is altijd.
Het is hoog water, dan staat het al snel blankquote:Op donderdag 28 december 2023 15:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Over wit gesproken. Dat top 2000 café hoe kan dat het zo verschrikkelijk blank is altijd.
tja vind je het gek, er is ook nauwelijks 'zwarte muziek' in de lijst.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Moest lachenquote:Op donderdag 28 december 2023 15:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
door dat teveel aan water van momenteel
ja, ze had wel soulquote:Op donderdag 28 december 2023 15:50 schreef MTheBassman het volgende:
Deze dame kon wel aardig zingen.
reeds besprokenquote:Op donderdag 28 december 2023 15:50 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Het is hoog water, dan staat het al snel blank
Vanmorgen heb ik twee donkere mensen gezien.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Een mooie mix van eeuwigheidswaarde, wansmaak en waan van de dag, dat is de lijst der lijstenquote:Op donderdag 28 december 2023 15:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vermoed dat velen hier toch iets van eeuwigheidswaarde verwachten in een lijst als deze. Of dat terecht is ... geen idee.
Of is die er niet omdat die doelgroep nooit in het café komt?quote:Op donderdag 28 december 2023 15:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
tja vind je het gek, er is ook nauwelijks 'zwarte muziek' in de lijst.
de nieuwe kip of het eiquote:Op donderdag 28 december 2023 15:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Of is die er niet omdat die doelgroep nooit in het café komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |