Lap zeg.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:28 schreef Kopiko het volgende:
Van mij mag hij er een eind aan Bryan.
Wat bespreken we hier toch veelquote:Op donderdag 28 december 2023 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eeuwen geleden besproken.
Rammstein - Zeitquote:Op donderdag 28 december 2023 15:27 schreef Berkery het volgende:
Bryan Adams is een prima fotograaf.
Al besproken.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij mag hier nu wel een eind aan Bryan.
Bietje zelfmedelijden ook.quote:
Ik heb een hekel gekregen aan bryan adams toen everything i do niet van nummer 1 te krijgen was, gevoelsmatig stond dat kreng het hele jaar op 1quote:Op donderdag 28 december 2023 15:28 schreef Zorro het volgende:
Dit is echt wel een goed nummer. Die hele plaat Reckless is goed alleen kapotgedraaid. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar zijn werk daarvoor, dat is wel
Knuffelrock deeltje 252quote:Op donderdag 28 december 2023 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
jezus wat is dit kut.
Standaard arena rock meuk
Ik hou wel van arena rockquote:Op donderdag 28 december 2023 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
jezus wat is dit kut.
Standaard arena rock meuk
Hoor ik liever Das bootquote:
Succes en sterkte tongquote:Op donderdag 28 december 2023 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bietje zelfmedelijden ook.Nogal gevoelig momenteel. Moet zo ook gaan liggen. Waarschijnlijk tot morgen. Morgen 27ste bestraling. Alvast prettige luisterdag nog........
Sterkte morgen!quote:Op donderdag 28 december 2023 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bietje zelfmedelijden ook.Nogal gevoelig momenteel. Moet zo ook gaan liggen. Waarschijnlijk tot morgen. Morgen 27ste bestraling. Alvast prettige luisterdag nog........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |