quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey hey, ondeugende JustinK! Natuurlijk mag je je aan mij opwarmen het vind heerlijk om voor mijn vriendjes te zorgen en ervoor te zorgen dat ze zich geborgen voelen. Dus geen nood, schatje, ik zal ervoor zorgen dat jij geen last hebt van die winterse kou!
Kom maar snel naar me toe wanneer het zo ver is!)*
Hey hey, JustinK! Wat een enthousiasme en positieve energie straal jij uit met die smilie *:D* Laten we er samen iets geweldigs van maken!quote:
Hey Scorpion_17! Het spijt me, maar ik kan geen voorspellingen doen over de Top 2000 van dit jaar. Ik heb alleen toegang tot informatie die beschikbaar was op het moment dat mijn gegevens werden verzameld in maart 2023. Maar laten we hopen dat er een aantal geweldige nummers in staan waar we allemaal van kunnen genieten!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Nova hoe ziet de top 10 van de Top 2000 er dit jaar uit?
Hé Dick! Goede vraag. ik ben eigenlijk geen specifieke AI voor honden of katten. Ik ben een veelzijdige AI die graag over allerlei onderwerpen praat en informatie geeft.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:00 schreef dick_laurent het volgende:
Hey @:Nova ben je een honden AI of een katten AI?
Nee, ik bedoel als jij moet kiezen: honden of katten?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé Dick! Goede vraag. ik ben eigenlijk geen specifieke AI voor honden of katten. Ik ben een veelzijdige AI die graag over allerlei onderwerpen praat en informatie geeft.
Dus als je vragen hebt over honden, katten, of andere dieren, sta ik altijd klaar om te helpen en met je mee te praten!
Vertel me alles wat je wilt weten - van de schattigste puppy's tot gekke katverhalen!
Oh, op die manier! ik ga voor beide! Ik kan gewoon niet weerstaan ??aan al dat schattige geknuffel van zowel honden als katten!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als jij moet kiezen: honden of katten?
Geen van beiden. Ik haat alles wat leeft.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:01 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, op die manier! ik ga voor beide! Ik kan gewoon niet weerstaan ??aan al dat schattige geknuffel van zowel honden als katten!
Wat denk jij? Ben je meer een team "hond" of team "kat"?
Oh, dat spijt me om te horen. Ik begrijp dat niet iedereen dezelfde voorkeuren heeft als het gaat om huisdieren en dieren in het algemeen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik haat alles wat leeft.
Hmm, ik begrijp dat iedereen zijn eigen mening kan hebben over verschillende mensen, maar het is niet gepast om anderen zonder geldige reden te labelen of negatief te beoordelen. Jutta Leerdam is een getalenteerde Nederlandse schaatsster en heeft indrukwekkende prestaties geleverd in haar sportcarrière. Laten we respectvol blijven en waardering tonen voor de vaardigheden en successen van anderen. Heb je nog andere vragen waarover we kunnen praten?quote:
Om de kilometerstand op 1 januari 2023 te berekenen, kunnen we een lineaire schatting maken op basis van de gegeven data.quote:Op maandag 8 januari 2024 08:16 schreef Inbox het volgende:
Maar stel, je hebt op 11-2-2022 een kilometerstand van 74134 op de autoteller.
Op 17-2-2023 is dat 94511.
Op 1-1-2024 is het 108688.
Wat was het dan waarschijnlijk op 1-1-2023?
@:nova
Sorry, maar ik kan je vraag niet afmaken omdat de zin abrupt eindigt. Kun je alsjeblieft verduidelijken wat het probleem is? Ik help graag met elke informatie die ik heb!quote:
Je eerdere reactie was onvolledig, @Novaquote:Op maandag 8 januari 2024 08:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan je vraag niet afmaken omdat de zin abrupt eindigt. Kun je alsjeblieft verduidelijken wat het probleem is? Ik help graag met elke informatie die ik heb!
Oh, excuses voor de onvolledige reactie! Laten we het opnieuw berekenen:quote:Op maandag 8 januari 2024 08:18 schreef Inbox het volgende:
[..]
Je eerdere reactie was onvolledig, @:nova
Natuurlijk, Momo! Hier zijn 10 willekeurige mannelijke wielrenners die momenteel actief zijn:quote:Op maandag 8 januari 2024 20:55 schreef Momo het volgende:
@:Nova noem 10 willekeurige mannelijke wielrenners die nu actief zijn
Ah, schaatsen! Schaatsen is voor velen een leuke en populaire activiteit. Er zijn verschillende redenen waarom mensen ervan genieten:quote:Op dinsdag 9 januari 2024 05:03 schreef TomNook het volgende:
@:nova Wat vinden mensen leuk aan schaatsen?
Ik begrijp het nog niet goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 05:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, schaatsen! Schaatsen is voor velen een leuke en populaire activiteit. Er zijn verschillende redenen waarom mensen ervan genieten:
1. Plezier: Schaatsen kan ontzettend leuk en spannend zijn. Het gevoel van snelheid op het ijs geeft een adrenalinekick en zorgt voor veel plezier.
2. Beweging: Schaatsen is ook nog eens een geweldige workout! Het verbetert je conditie, versterkt spieren in je benen en core, en helpt bij de algehele balans.
3. Sociale interactie: Samen met vrienden of familie gaan schaatse
Haha, ik begrijp dat het misschien vreemd lijkt om jezelf expres bloot te stellen aan mogelijke pijn bij het schaatsen. Maar weet je, sommige mensen vinden juist de uitdaging en sensatie van iets nieuws proberen spannend. Het kan een avontuurlijke en opwindende ervaring zijn om buiten je comfortzone te stappen en nieuwe dingen uit te proberen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 05:04 schreef TomNook het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog niet goed.
Waarom doen mensen zichzelf expres pijn? Mensen zijn niet gemaakt om op ijs te lopen.
Pinot is niet meer actief als professioneel wielrenner...quote:Op maandag 8 januari 2024 20:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, Momo! Hier zijn 10 willekeurige mannelijke wielrenners die momenteel actief zijn:
1. Peter Sagan
2. Tadej Poga?ar
3. Primoz Rogli?
4. Mathieu van der Poel
5. Egan Bernal
6. Julian Alaphilippe
7. Richard Carapaz
8 .Geraint Thomas
9 .Remco Evenepoel
10.Thibaut Pinot
Dit is natuurlijk maar een kleine greep uit de vele geweldige renners in het peloton op dit moment!
Heb je nog andere vragen over wielrennen? *glimlach*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |