abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217432925
quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2025 19:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Joden? Van deze acht namen, zijn er slechts vier Joods: Van Dijk, Caransa, Barazani en Markuszower.

Dit benadrukt dus eens te meer dat je niet weet waar je het over hebt. Dat bleek met het concept van zionisme ook al.
Dan ken jij je Joodjes niet
  maandag 21 april 2025 @ 19:25:13 #102
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217432947
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 19:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Met vrouwen en kinderen bombarderen hebben ze dan weer geen probleem
Nee, er worden bombardementen uitgevoerd op terroristen en diens infrastructuur. Deze terroristen maken in hun eigen samenleving geen scheiding tussen burger en strijder zoals is voorgeschreven in Geneefse Conventies.

Sterker nog, men laat de terroristische strijders vaak schuilen tussen of onder de burgers, zodat deze als eerste worden geraakt. Daarvoor heeft men zelfs honderden kilometers aan tunnels gebouwd onder de Palestijnse samenleving.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217433034
quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2025 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
Deze terroristen maken in hun eigen samenleving geen scheiding tussen burger en strijder zoals is voorgeschreven in Geneefse Conventies.
Israel dus ook. Ze weten dat die vrouwen en kinderen geen terroristen zijn, maar slachten ze wel zonder probleem af
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 april 2025 @ 19:56:27 #104
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217433373
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 19:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Israel dus ook. Ze weten dat die vrouwen en kinderen geen terroristen zijn, maar slachten ze wel zonder probleem af
Israël dus ook? Israël maakt een scheiding tussen burger en strijder. Het is juist de Palestijnen die dit niet doen, zowel niet in hun eigen bevolking als bij het terreur dat ze zaaien in Israël dat specifiek gericht is op burgers.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217436490
quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2025 19:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israël dus ook? Israël maakt een scheiding tussen burger en strijder. Het is juist de Palestijnen die dit niet doen, zowel niet in hun eigen bevolking als bij het terreur dat ze zaaien in Israël dat specifiek gericht is op burgers.
Israel is geen haar beter dan de terroristen die zij veroordelen. Hun bombardementen zijn gewoon gericht op alles wat ginds nog leeft en beweegt, dus specifiek op burgers in de hoop van enkele terroristen mee uit te schakelen.
Hamas heeft 1000 burgers gedood, Israel ondertussen 50.000
Je kan wraak nemen na een aanslag, maar dit valt niet meer goed te praten.
En als je jouw redenering volgt mogen de palestijnen nu israel van de kaart vegen na wat ze nu gedaan hebben/nog steeds doen.

Eindeloze discussie. Praten tegen een muur ...

Mooie uitleg van massamoordenaar Bibi na 911 hoe een land soms ff moet gebombardeerd worden voor ze in actie schieten.
Maw de VS ff porren om Irak aan te vallen en Sadam uit te schakelen, op vraag en push van Israel.
https://rumble.com/v3v91e(...)wel-bombarderen.html

Er wordt terug gerommeld in het 911 dossier. Hopelijk komt de vieze waarheid es boven.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_217437862
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 08:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Israel is geen haar beter dan de terroristen die zij veroordelen. Hun bombardementen zijn gewoon gericht op alles wat ginds nog leeft en beweegt, dus specifiek op burgers in de hoop van enkele terroristen mee uit te schakelen.
En als je jouw redenering volgt mogen de palestijnen nu israel van de kaart vegen na wat ze nu gedaan hebben/nog steeds doen.

Mooie uitleg van massamoordenaar Bibi na 911 hoe een land soms ff moet gebombardeerd worden voor ze in actie schieten.
Maw de VS ff porren om Irak aan te vallen en Sadam uit te schakelen, op vraag en push van Israel.

Er wordt terug gerommeld in het 911 dossier. Hopelijk komt de vieze waarheid es boven.
Zolang ze de media beheren zal de waarheid verborgen blijven
  dinsdag 22 april 2025 @ 11:50:04 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217438076
quote:

[..]

Het gaat niet om wie de meeste slachtoffers heeft. En daarnaast zijn de Israëlische bombardementen ook niet gericht op alles dat beweegt. Ten slotte is de Gazastrook ook geen land. Kortom, je argumenten snijden geen hout.
quote:

[..]

Hmm. En wat zou deze waarheid dan precies zijn?
pi_217438672
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 11:18 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zolang ze de media beheren zal de waarheid verborgen blijven
Benieuwd hoe ze nu de VS gaan porren tot een aanval op Iran, of zouden ze het toch ineens zelf doen?
pi_217497535
twitter
pi_217500000
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens. Joden krijgen geen bescherming, we hebben vorig jaar immers nog de bizarre taferelen gezien bij Ivy League universiteiten, waar drie bestuurders tijdens een hoorzitting stelden dat het oproepen voor genocide jegens Joden 'context afhankelijk' zou zijn in hoeverre het afgekeurd moest worden. Joden vormen dan ook met grote afstand de groep in de VS die het vaakst slachtoffer is van discriminatie en haat en dat is helaas in wel meer Westerse landen zo.

Dat er ook een drang binnen bepaalde kringen is om blanke mannen te hekelen en men een rare ongefundeerde antipathie heeft jegens het Christendom ben ik wel volledig met je eens. Maar dit komt eigenlijk slechts vanuit één richting, progressief links. Joden daarentegen wordt uit alle richtingen bedreigd en bejegend van de Islamitische hoek tot progressief links en ook vanuit een deel van conservatief rechts.

En met betrekking tot bondgenoten ligt dat niet aan de publieke opinie, maar meer wat de beleidsbepalers vinden. En zeker de huidige regering van de VS is natuurijk uitgesproken pro-Israël.
Aan de ene kant claim je dat ze geen speciale behandeling krijgen. Tegelijkertijd is de bill in strijd met de 1st amendment

Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof; or abridging the freedom of speech, or of the press; or the right of the people peaceably to assemble, and to petition the Government for a redress of grievances.

Wat staat er in die eerste zin?

Dat ze de boel bewust hebben laten escaleren is iets anders, dat was om regeringen te dwingen om de IHRA-definitie van ' antisemitisme' door te voeren. Dat is iets anders dan geen bescherming krijgen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217500066
twitter

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 30 april 2025 @ 14:43:14 #112
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_217500076
USA is de meerderheid Israeli-er
pi_217500100
Zo heb ik mijn eigen problemen met Tucker, Owens en Uger maar zal recht op het vrije word wel verdedigen. Ondanks dat ik het fundamenteel oneens ben met hun standpunten

twitter

twitter
pi_217500112
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:43 schreef THEFXR het volgende:
USA is de meerderheid Israeli-er
Joden zijn slechts 2% van de totale bevolking
pi_217500197
twitter

woensdag 30 april 2025 @ 19:56:40 #116
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_217502315
quote:
12s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Joden zijn slechts 2% van de totale bevolking
Ik bedoel op machtige posities
pi_217551572
20 jaar de cel in wanneer je Israël bekritiseerd

twitter

Waarom niet meteen een neckshot geven :?
pi_217631941
Trouble in paradise?

'Visited 700 times': White House signals fatigue with Netanyahu

https://www.israelhayom.c(...)igue-with-netanyahu/

pi_217632004
Genoeg is genoeg

twitter
pi_217926170
Daar gaan ze weer :N
pi_217927499
Het wordt ondertussen meer dan duidelijk dan de VS en Israel de échte schurkenstaten zijn in de wereld.
Enige voordeel is dat ze beiden hun eigen ondergang bewerkstelligen.
pi_217930515
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 08:50 schreef UncleScorp het volgende:
Het wordt ondertussen meer dan duidelijk dan de VS en Israel de échte schurkenstaten zijn in de wereld.
Enige voordeel is dat ze beiden hun eigen ondergang bewerkstelligen.
Tijd voor een nieuw topic?

This has ww3 written all over it :')
pi_217938607
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Tijd voor een nieuw topic?

This has ww3 written all over it :')
Ja het moet er van komen blijkbaar.

En deze aanval van Israel heeft dan nog niets te maken met "het nucleair programma" van Iran...
pi_217951840
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217954797
Kunnen we Israel niet aanklagen voor het instandhouden/aanwakkeren/creëeren van anti-semitisme?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')