abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217328919
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2025 13:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Iran kan er natuurlijk ook voor kiezen om simpelweg geen kernwapens te produceren. Het is algemeen bekend waar men die voor wil gebruiken. Kernwapens produceren met de enige bedoeling een ander land te kunnen vernietigen is verwerpelijk.
[..]
Prima idee. Het zou ook raar zijn als er overal anti-Portugal of anti-Libanon flyers uit zouden worden gedeeld. Op een gegeven moment is dat gewoon het aanzetten tot haat dat zich ongetwijfeld gaat richting op Portugezen en Libanezen.
Ik snap je punt maar gezien het greater Israel plan kan ik me het gedrag van Iran ook wel voorstellen.
pi_217329055
De ´Protocollen van de Wijzen van Sion´ is geen fictie
  woensdag 9 april 2025 @ 21:15:41 #53
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217329558
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 20:17 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik snap je punt maar gezien het greater Israel plan kan ik me het gedrag van Iran ook wel voorstellen.
Hmm. En hoe ziet dit plan er precies uit denk je?
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 20:32 schreef PSVCL het volgende:
De ´Protocollen van de Wijzen van Sion´ is geen fictie
Een inhoudelijk antwoord op de vragen die ik stelde komt er dus niet. Het enige wat je doet is nu naar een door Russen ooit gefabriceerd document verwijzen uit de vroege 20e eeuw.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217329848
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2025 21:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Een inhoudelijk antwoord op de vragen die ik stelde komt er dus niet. Het enige wat je doet is nu naar een door Russen ooit gefabriceerd document verwijzen uit de vroege 20e eeuw.
Er zijn meerdere theorien over, wat waar is en wat niet weet ik niet maar de plannen zijn duidelijk aanwezig.
Zeker nu ze een stuk van Syrie hebben gepakt valt het steeds meer op.
https://mepei.com/greater(...)st-and-north-africa/
pi_217330392
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2025 21:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Wil je geen munitie geven om zodat je nog meer ziontisiche propaganda kan verspreiden.

´Protocollen van de Wijzen van Sion´
Is geen gefabriceerd document maar een gids voor de ziontische wereld orde. Een stappenplan wat zich gewoon in werkelijkijd afspeelt.
pi_217334050
twitter
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_217335243
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 21:43 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Er zijn meerdere theorien over, wat waar is en wat niet weet ik niet maar de plannen zijn duidelijk aanwezig.
Zeker nu ze een stuk van Syrie hebben gepakt valt het steeds meer op.
https://mepei.com/greater(...)st-and-north-africa/
[ afbeelding ]
Dat is simpelweg onzin. 'Greater Israel' heeft nooit bestaan en zal nooit bestaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 15:22 schreef UncleScorp het volgende:
[ x ]
Tja, die man hoopt natuurlijk verlost te worden van het probleem dat de Palestijnen zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 23:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Wil je geen munitie geven om zodat je nog meer ziontisiche propaganda kan verspreiden.

´Protocollen van de Wijzen van Sion´
Is geen gefabriceerd document maar een gids voor de ziontische wereld orde. Een stappenplan wat zich gewoon in werkelijkijd afspeelt.
Hmm, ik heb vooral het gevoel dat je weinig argumenten hebt en ook geen kennis van zaken en dus een inhoudelijke discussie probeert te vermijden.

Maar aangezien je denkt dat dit document echt is en zich nu ook afspeelt, dan kun je vast wel onderbouwen waarom goud nog niet het standaard betaalmiddel is, de wereld steeds rijker is geworden in plaats van enorme overheersende armoede (zoals de protocollen stellen) kapitalisme de boventoon voert waar de protocollen stellen dat communisme te zou doen, en Joden juist veel onveiligheid kennen waar de protocollen stellen dat zij totale veiligheid zullen ervaren ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217336465
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2025 18:36 schreef HowardRoark het volgende:
'Greater Israel' heeft nooit bestaan en zal nooit bestaan.
QFT
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_217340813
Tja als je 'greater Israël' al ontkent dan ga ik ook geen moeite meer doen.
pi_217349211
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2025 13:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[..]
Prima idee. Het zou ook raar zijn als er overal anti-Portugal of anti-Libanon flyers uit zouden worden gedeeld. Op een gegeven moment is dat gewoon het aanzetten tot haat dat zich ongetwijfeld gaat richting op Portugezen en Libanezen.
Wat een raar argument. Als je in de VS leeft en er worden anti-Amerikaanse flyers uitgedeeld, dat je hier ingrijpt prima. Snap niet waarom je Israël op een voetstuk plaatst. Wat boeit het hoe Amerikanen over een land in het Midden-Oosten denken?

Daarnaast is het voorstel onwettig, het gaat namelijk direct tegen de first amendment in
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217349229
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 19:12 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Die gozer is een hasbare troll.
[..]

Howard is geen troll, wel is die veel te emotioneel betrokken in het conflict. Om redenen die mij onbekend zijn
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 19:12 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Die gozer is een hasbare troll.
[..]
De antisemitisme kaart (het zijn niet eens eens semieten) wordt gebruikt om de vrijheid van meningsuiting nog verder in te perken, de goyim staat te juichen maar hebben niet eens door dat dit in de toekomst steeds verder wordt doorgetrokken, de goyim hebben ook niet door dat we in in principe allemaal palestijnen zijn, wat er in in palastina gaande is is namelijk een proeftuin voor de rest van de wereld.

Zionisten zijn kinderen van de antichrist/dajjal system.
Precies, daarom verbaasd het mij ook dat het zo postief word ontvangen( door een deel van het bevolking)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217349246
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 20:17 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Grappig hoe het recht om jezelf te verdedigen slechts een kant op werkt
pi_217349324
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 15:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wat een raar argument. Als je in de VS leeft en er worden anti-Amerikaanse flyers uitgedeeld, dat je hier ingrijpt prima. Snap niet waarom je Israël op een voetstuk plaatst. Wat boeit het hoe Amerikanen over een land in het Midden-Oosten denken?

Daarnaast is het voorstel onwettig, het gaat namelijk direct tegen de first amendment in
Tja, Israël is natuurlijk niet zomaar een land, maar een grote bondgenoot van de VS, daarom boeit het veel mensen iets. Zo heeft de VS wel met meer landen bijzondere allianties, denk bijvoorbeeld aan Zuid-Korea en Taiwan.
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 april 2025 15:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Grappig hoe het recht om jezelf te verdedigen slechts een kant op werkt
Tegen wie zou Iran zich moeten verdedigen? Israël heeft geen plannen om Iran te vernietigen of in de buurt van Iran allerlei terreurgroeperingen uitgespeeld.
pi_217350402
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 15:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Howard is geen troll, wel is die veel te emotioneel betrokken in het conflict. Om redenen die mij onbekend zijn
[..]
Precies, daarom verbaasd het mij ook dat het zo postief word ontvangen( door een deel van het bevolking)
Niemand wil uitgemaakt worden voor antisemiet! , en het zijn maar ¨moslims¨ .
Als Rusland een wandelbrug in niemandsland opblaast gaan de Ukrainese vlaggen halfstok en moet Putin aan de galg. Daarom kan ik ze niet meer serieus nemen als ze beginnen over mensenrechten etc.

Plus het feit dat ze zijn gehersenspoeld ( en de laatste jaren ook nog eens gehackt), m.a.w ze kunnen zichzelf niet meer helpen aangezien ze zichzelf niet meer zijn.
pi_217350418
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, Israël is natuurlijk niet zomaar een land, maar een grote bondgenoot van de VS, daarom boeit het veel mensen iets.
ze hebben gewoon massa's geld (van hun eerlijke praktijken natuurlijk :O) en kopen om of kopen zich in, om daarna van binnenuit de boel te manipuleren.
Weinig bondgenoot aan.
En ja het boeit veel mensen omdat ze zich tegenwoordig gedragen zoals hun ergste vijand 75 jaar geleden.
Ze blazen zelf het anti-semitisme nieuw leven in.
pi_217350425
Hamas is een zionitische creatie. 7oktober was een false flag, dat hadden ze als starschot nodig om hun plan voort te kunnen zetten.
pi_217350430
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 17:47 schreef PSVCL het volgende:
Hamas is een zionitische creatie. 7oktober was een false flag, dat hadden ze als starschot nodig om hun plan voort te kunnen zetten.
Dat was overduidelijk idd :Y
  zondag 13 april 2025 @ 10:30:06 #68
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217354818
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 17:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ze hebben gewoon massa's geld (van hun eerlijke praktijken natuurlijk :O) en kopen om of kopen zich in, om daarna van binnenuit de boel te manipuleren.
Weinig bondgenoot aan.
En ja het boeit veel mensen omdat ze zich tegenwoordig gedragen zoals hun ergste vijand 75 jaar geleden.
Ze blazen zelf het anti-semitisme nieuw leven in.
Je doet een boel hele opmerkelijke claims hier. Wie zijn 'ze' en waar zie jij gelijkenissen met 75 jaar geleden?
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 17:47 schreef PSVCL het volgende:
Hamas is een creatie van moslimfundamentalisten in lijn met de verschillende andere Islamitische terreurorganisaties ter wereld. En 7 oktober was natuurlijk geen 'false flag', de Palestijnse terroristen van Hamas hebben hun acties nota bene zelf gefilmd. Dan houdt het toch wel op om een actie nog in twijfel te trekken.
pi_217375250
pi_217375791
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2025 10:30 schreef HowardRoark het volgende:
Wie zijn 'ze' en waar zie jij gelijkenissen met 75 jaar geleden?
Kleine historische aanpassing
"Ich will es nicht wissen"
  dinsdag 15 april 2025 @ 16:02:17 #71
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217376977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 13:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kleine historische aanpassing
"Ich will es nicht wissen"
Hmm.

Hmm.

En hoe is dit van toepassing op deze situatie?
pi_217377067
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, Israël is natuurlijk niet zomaar een land, maar een grote bondgenoot van de VS, daarom boeit het veel mensen iets. Zo heeft de VS wel met meer landen bijzondere allianties, denk bijvoorbeeld aan Zuid-Korea en Taiwan.
[..]
Tegen wie zou Iran zich moeten verdedigen? Israël heeft geen plannen om Iran te vernietigen of in de buurt van Iran allerlei terreurgroeperingen uitgespeeld.
Is het niet een tikje hypocriet wat je hier doet? Al jaren loop je te klagen( wel terecht btw) over de censuur wat er plaatsvindt. Maar als het om Israël gaat kijk je graag de andere kant op.

Gaan we iedereen de cel ingooien die kritiek heeft op onze bondgenoten of is deze privilege gereserveerd voor de Israëliërs?

En dat Israël een bondgenoot zou zijn is lachwekkend te noemen
  dinsdag 15 april 2025 @ 16:24:04 #73
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217377134
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 16:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Is het niet een tikje hypocriet wat je hier doet? Al jaren loop je te klagen( wel terecht btw) over de censuur wat er plaatsvindt. Maar als het om Israël gaat kijk je graag de andere kant op.

Gaan we iedereen de cel ingooien die kritiek heeft op onze bondgenoten of is deze privilege gereserveerd voor de Israëliërs?

En dat Israël een bondgenoot zou zijn is lachwekkend te noemen
Kritiek mag altijd, blinde haat is simpelweg niet wenselijk. En ook vormen de anti-Israëlische protesten vaak glijdende schaal naar haat jegens Amerika zelf en het Westen. Dat vindt men natuurlijk niet wenselijk.

Buitenlandse studenten die de kans krijgen om in Amerika te studeren aan de meest prestigieuze universiteiten en vervolgens zulke drek komen verspreiden mogen uit het land worden gezet. Dan begrijp je er ook helemaal niets van.

Ten slotte is Israël natuurlijk wél een grote bondgenoot van de VS.
pi_217377157
Amerikanen willen boycot van Israël strafbaar maken

https://www.demorgen.be/n(...)%2Fwww.google.com%2F

Dit was in 2017 geschreven^^

Inmiddels is het werkelijkheid geworden

Je bent vrij om Amerikaanse bedrijven te boycotten, Israelische bedrijven not soo much
Ze kunnen je zelfs in de gevangenis gooien

This bill prohibits participation by certain entities and individuals in boycotts or requests for boycotts imposed by international governmental organizations (i.e., the United Nations and the European Union).

Specifically, the bill applies to covered persons the prohibition of specified actions in compliance with or in support of a boycott against a country that is friendly to the United States and that is not itself the object of a U.S. boycott. The bill defines a covered person as a domestic concern, the U.S. government or a state government, or a representative or official of such domestic concern or government. The bill also adds to the list of specified prohibited actions the act of furnishing information to any foreign country or international governmental organization that furthers an imposed boycott.

Under current law, a person who violates the prohibitions against such boycotts may be subject to a monetary fine or imprisonment; however, the bill removes imprisonment as a potential penalty for certain violations.

https://www.congress.gov/bill/117th-congress/house-bill/6940
pi_217377307
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2025 16:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kritiek mag altijd, blinde haat is simpelweg niet wenselijk. En ook vormen de anti-Israëlische protesten vaak glijdende schaal naar haat jegens Amerika zelf en het Westen. Dat vindt men natuurlijk niet wenselijk.

Buitenlandse studenten die de kans krijgen om in Amerika te studeren aan de meest prestigieuze universiteiten en vervolgens zulke drek komen verspreiden mogen uit het land worden gezet. Dan begrijp je er ook helemaal niets van.

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2025 16:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

De blanke heteroseksuele, christelijke man mag je uiteraard van alles en nog wat uitmaken. Die diegenen niet beschermd te worden. Alleen de joden krijgen deze bescherming, waarom?

Zolang ze zich aan de wet houden, mogen ze van Israël vinden wat ze willen. Het vandaliseren van andermans eigendom, mensen in elkaar slaan. Dat is al bij wet verboden. Wat de hele antisemitisme bill overbodig maakt.

Daarnaast worden Amerikaanse burgers ook aangepakt onder deze nieuwe bill. Ben je hier een voorstander van?

En waarom steun je een initiatief die direct tegen de grondwet in gaat?( nog steeds geen antwoord op gekregen)
En moeten we iedereen de cel in gooien die kritisch is op bondgenoten of gaan we ook hier met twee maten meten?

Steun voor Israël is op een alltime low, zelfs onder de meest fanatieke aanhangers
Wat niet aansluit met jouw claim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')