Ik kan me wel goed voorstellen dat mensen die gisteren tijdens de drumsolo van Iron Butterfly inschakelden dachten: wat is dit in godsnaam voor nummer?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:16 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Shazam-Update van vandaag met nummers die gisteren in de Top 2000 te horen waren, waarbij lange nummers en instrumentale nummers natuurlijk meer geshazamd worden.
8 Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida
15 Ludovico Einaudi - Una Mattina
25 Comptine d'un autre été, l'après-midi
53 Fleetwood Mac - Oh Well
80 The Temper Trap - Sweet Disposition
95 Lauren Daigle - You Say
108 Les Poppys - Non non rien n'a changé
153 Michael Kiwanuka - Love & Hate
161 Joe Cocker - N'oubliez Jamais
184 The Sugarhill Gang - Rapper's Delight
186 Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb' Dich
193 Dire Straits - Why Worry? (Remastered 1996)
Limburg of Zeeland, dat krijg ik niet altijd mee, zo ver weg.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Nile Rodgers staat best vaak in Nederland toch?
Ja gewoon een belangrijke weg afsluiten genotquote:Op donderdag 28 december 2023 12:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat festival is ook echt de hel in deze regionen. Mensen gaan al op woensdag voor 6 dagen boodschappen doen omdat alles dagenlang vaststaat enzo.
ik vind dit alleen leuk als het lukt in februariquote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 12:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat festival is ook echt de hel in deze regionen. Mensen gaan al op woensdag voor 6 dagen boodschappen doen omdat alles dagenlang vaststaat enzo.
Lekker man, die ene weg die er is.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja gewoon een belangrijke weg afsluiten genot
🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻quote:Op donderdag 28 december 2023 12:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dit alleen leuk als het lukt in februari
werdtquote:Op donderdag 28 december 2023 12:19 schreef alopio het volgende:
dit is echt heerlijk![]()
![]()
![]()
werdt in de Kuip op een gegeven moment best veel gedraaid voor de wedstrijd, met zn allen los op dit nummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |