Een van de leukere jaquote:Op donderdag 28 december 2023 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
wel een leuke Blof dit trouwens gewoon
Shazam-Update van vandaag met nummers die gisteren in de Top 2000 te horen waren, waarbij lange nummers en instrumentale nummers natuurlijk meer geshazamd worden.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:54 schreef Cassa95 het volgende:
Wat ontdekken mensen of zijn ze benieuwd naar? Nummers in de Shazam 200 sinds gisteren dankzij de Top 2000 (die dag overdag gedraaid).
38 Porcupine Tree
43 Meau & Racoon - Dans Mn Ogen Dicht
82 Tiesto - Adagio For Strings
94 Hijo de la Luna
103 Eva Cassidy - Songbird
110 Barbra Streisand & Céline Dion - Tell Him
115 S10 - Adem Je In
121 Led Zeppelin - Dazed and Confused
124 Nick Cave & The Bad Seeds - Red Right Hand
128 Stevie Nicks - Edge Of Seventeen
134 Of Monsters and Men - Little Talks
145 Mark Knopfler - Going Home
163 Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk
165 Michael Andrews & Gary Jules - Mad World
166 Gorki - Mia
186 The Babys - Every Time I Think of You
En als ik Nile Rodgers wil zien moet ik daar nog heen ook.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:15 schreef alopio het volgende:
Het debiele ook om een festival te organiseren en al 10 jaar jezelf als afsluiter te programmeren. Alsof je op Pinkpop al 23 jaar Pearl Jam hebt staan als afsluiter.
En dan nog die ons kent ons artiesten uitnodigen
Nederlandser dan dat wordt het toch niet?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:15 schreef alopio het volgende:
Het debiele ook om een festival te organiseren en al 10 jaar jezelf als afsluiter te programmeren. Alsof je op Pinkpop al 23 jaar Pearl Jam hebt staan als afsluiter.
Mee eens ja muzikaal is het best aardigquote:Op donderdag 28 december 2023 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Blauwe ruis zou best een leuk album zijn als ze alleen de intro's outro's en bruggen achter elkaar zouden zetten. Dan heb je een best okay instrumentaal mild noise plaatje
Doen ze dat? Dat is idd wel een beetje triest.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:15 schreef alopio het volgende:
Nile Rodgers staat best vaak in Nederland toch?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als ik Nile Rodgers wil zien moet ik daar nog heen ook.
Ja dat doen zequote:Op donderdag 28 december 2023 12:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doen ze dat? Dat is idd wel een beetje triest.
Veel grote artiesten zijn wel een beetje vol van zichzelf helaas.
Ik heb het wel eens zelf opgezet.quote:
Dat festival is ook echt de hel in deze regionen. Mensen gaan al op woensdag voor 6 dagen boodschappen doen omdat alles dagenlang vaststaat enzo.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doen ze dat? Dat is idd wel een beetje triest.
Veel grote artiesten zijn wel een beetje vol van zichzelf helaas.
Ach meer tijd voor jou om te luisterenquote:Op donderdag 28 december 2023 12:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb om 9 uur tegen de Pippies gezegd dat ze moeten ontbijten en in bad gaan omdat we op pad gaan.
De tweede Pippie is nu net klaar. Heerrrrrlijk tempo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |