Dat was wel een van de opvallende dingen, dat dat genre volledig ontbrak (ook Plastic Dreams, Café del Mar en zo verder). Ik dacht dat die er beter voor stonden.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de andere kant staat die zonder steun al niet eens in de KKD
Ik heb er helemaal niks mee. Geef mij dit maarquote:
Omdat opzoeken te makkelijk is. Gewoon even een beroep doen op drie grijze cellen.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom raden? Is zo op te zoeken..
Go stond niet eens in de Extra 500 he. Had ik daar wel verwachtquote:Op donderdag 28 december 2023 11:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als die Go-hooligan een beetje had doorgezet...
Dit is ook goed jaquote:Op donderdag 28 december 2023 11:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks mee. Geef mij dit maar
Dan is het geen raden, maar wetenquote:Op donderdag 28 december 2023 11:25 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Omdat opzoeken te makkelijk is. Gewoon even een beroep doen op drie grijze cellen.
Z hem maar op voor een betere de volgende keerquote:
Je zou ook het verkeerde nummer kunnen noemen.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan is het geen raden, maar weten
Ik niet, maar wellicht een ander wel.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je zou ook het verkeerde nummer kunnen noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |