quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:24 schreef franklop het volgende:
Zou Krek echt zoveel verdiend hebben dat hij niet hoeft te werken?
En BMC heeft ook echt met geld gesmeten in die jaren, onlangs in de LSRF podcast vertelde Krek nog dat alles daar echt perfect geregeld was en niks te gek bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk eens AG2R, ja, ho maar.
Chris Harper of all places die niet eens sprintte, Jayco 1-2quote:
Als het goed is was dit na 25 jaar voorlopig de laatste keer rondjes om de kerk in Ballarat, het werd tijd. Net zoals het tijd is voor Plappers om ook eens buiten de Australische zomer te schroeien.quote:Op zondag 7 januari 2024 10:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Chris Harper of all places die niet eens sprintte, Jayco 1-2
Oerlelijke fietsen en outfit van Jayco, strong Katusha vibes, fantastisch
Op zich wel dubieus om met een bookmaker op het shirt aan 'matchfixing' te doen.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:29 schreef Idisrom het volgende:
Ik las een column van Rik Vanwalleghem, waarin hij het jaar 2023 analyseert.
Een punt die hij aanhaalde, vond ik wel heel frappant en tot nu toe onderbelicht.
Betcity was een sponsor van team Jumbo-Visma in 2023. Wat zou deze sponsor gevonden hebben van de actie van Van Aert, om de zege in Gent-Wevelgem aan Laporte te gunnen?
Vermoedelijk nul komma niets.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:29 schreef Idisrom het volgende:
Ik las een column van Rik Vanwalleghem, waarin hij het jaar 2023 analyseert.
Een punt die hij aanhaalde, vond ik wel heel frappant en tot nu toe onderbelicht.
Betcity was een sponsor van team Jumbo-Visma in 2023. Wat zou deze sponsor gevonden hebben van de actie van Van Aert, om de zege in Gent-Wevelgem aan Laporte te gunnen?
Dichter bij Fischer Black (6.9 watt/kg) dan bij Vingegaard (7.4 watt/kg) in de Vuelta over 13 minuten. Werk aan de winkel.quote:
Nouja in dit geval is het niet extreem bijzonder, mensen kijken vaak puur naar het getalletje van de W/kg maar duur van de inspanning is vrij cruciaal natuurlijk. Pogacar en Vingegaard hebben dit al in koers laten zien, Vingegaard zelfs veel beter dan dit.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:57 schreef DeeBee het volgende:
Remco (oh Remco)
Misschien is Zwift meer wat voor hem, met z'n W/kg gegeil op nutteloze klimmetjes. Hoeft hij ook nog eens niet te sturen!
Deze aantallen halen zij ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja in dit geval is het niet extreem bijzonder, mensen kijken vaak puur naar het getalletje van de W/kg maar duur van de inspanning is vrij cruciaal natuurlijk. Pogacar en Vingegaard hebben dit al in koers laten zien, Vingegaard zelfs veel beter dan dit.
Maar ze doen het wel, in koers, en Vingegaard meermaals een pak beter. Zie https://lanternerouge.com(...)uelta-2023-stage-16/ voor een wat recentere versie van dat figuur.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Deze aantallen halen zij ook niet zomaar.
[ afbeelding ]
Opvolger van Igor Astarloa! Wie wil dat nu nietquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:24 schreef The_Undertone het volgende:
Evenepoel rijdt Amstel, Waalse Pijl en LBL. Stiekem hoop ik dat hij probeert voor de Muur van Hoei te gaan, zou leuk zij om dat eens te doorbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |