Ik heb dus speciaal voor deze maand weer een abo genomen, maar niet het duurste. Werd al tijdens de stemweek aardig knettergek van die overload aan reclames. Dus goede keus.quote:Op donderdag 28 december 2023 03:41 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie hadden dit veel sneller gekund met jullie abo's.
ik heb geen downtime gemerkt de twee dagen dat ik rond 4:00 nog klaarwakker was. Dus bestaat misschien niet meer?quote:
Maar het is 2023.quote:Op donderdag 28 december 2023 03:46 schreef Gretzl het volgende:
hahahahaha net als in 2023 wederom een LIVE huwelijksaanzoek in het Top 2000-café
Cuteeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel beterquote:Op donderdag 28 december 2023 03:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
ik heb geen downtime gemerkt de twee dagen dat ik rond 4:00 nog klaarwakker was. Dus bestaat misschien niet meer?![]()
Ja, echt origineel is het niet meer.quote:
Ik was iets te laat met het opnieuw aanzetten van de stream. Op de radio klonk het wel cute, dus ik ga er maar vanuit dat de vrouw in kwestie ook dolblij is met de timingquote:Op donderdag 28 december 2023 03:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb de vrouw niet eens ja horen zeggenLekker man, kwart voor 4 's nachts ten huwelijk gevraagd
Deze dus. Tot zoquote:Op donderdag 28 december 2023 03:45 schreef Gretzl het volgende:
Ik moet wel eens wat eten gaan halen, want dat blijf ik uitstellen. Wachten op een slaapverwekkend liedje
Ooh zie nu pas m'n typoquote:
Even teruggezocht wie de gelukkigen vorig jaar waren. Rick en zijn vriendin. Fun fact: het was poging 4, na 3 eerdere afwijzingenquote:Op donderdag 28 december 2023 03:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ooh zie nu pas m'n typo![]()
[ afbeelding ]
1 jaar - 1 dag geleden dus. Het vorige aanzoek was gewoon om de schappelijke tijd van 22:25.
Lijst van eerdere huwelijksaanzoeken in de Top 2000:quote:Op donderdag 28 december 2023 03:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Even teruggezocht wie de gelukkigen vorig jaar waren. Rick en zijn vriendin. Fun fact: het was poging 4, na 3 eerdere afwijzingen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |