Oooh ja, deze heb ik gezien na het droevige overlijden. Maar weet niet meer hoe het aflooptquote:
Ze hebben ook wel eens teksten op die schermen.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik had veel verwacht, maar niet dat deze meegezongen zou worden. Alright dan.
Staverman Singalongquote:Op donderdag 28 december 2023 04:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel eens teksten op die schermen.
Ik heb het moment dat Dago ons verliest helemaal gemistquote:Op donderdag 28 december 2023 04:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit wordt mijn afsluitmomentje. De lamp uit, de volume iets harder en mijn telefoon naast mijn bed
Insgelijks. Sleep well Arnie, en tot later vandaagquote:Op donderdag 28 december 2023 04:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Was een eer en een genoegen met u beiden vannacht om als laatste het fort te bewaken@:gretzl @:Dagoduck
Die was ineens ertussenuit. Denk dat ie toch maar zijn bed heeft opgezochtquote:Op donderdag 28 december 2023 04:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb het moment dat Dago ons verliest helemaal gemist![]()
Zal dit de laatste dag zijn met weinig mensen om in de graveyard? Vind het nu wel heel rustig
Fijne nachtquote:Op donderdag 28 december 2023 04:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Insgelijks. Sleep well Arnie, en tot later vandaag
Ben er nog hoorquote:Op donderdag 28 december 2023 04:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb het moment dat Dago ons verliest helemaal gemist![]()
Zal dit de laatste dag zijn met weinig mensen om in de graveyard? Vind het nu wel heel rustig
Ben ondertussen ook met mijn hobby genealogie bezigquote:Op donderdag 28 december 2023 04:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die was ineens ertussenuit. Denk dat ie toch maar zijn bed heeft opgezocht
Vrij belachelijke prijs. Ik heb ook ¤170 per ticket betaald voor Taylor Swift, maar dan krijg je wel een concert van 45+ nummers. Kan me niet voorstellen dat Bonamassa zo lang speelt en het dus waard is.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Joe Bonamassa volgend jaar weer in Nederland, ¤178 voor een ticket.
Trustequote:Op donderdag 28 december 2023 04:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Was een eer en een genoegen met u beiden vannacht om als laatste het fort te bewaken@:gretzl @:Dagoduck
Aah, dat is onhandig.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had ook mijn liveshows (en tv-bezoekjes) ergens moeten noteren. Ik had een handige agenda-app, tot ik overstapte naar een nieuw exemplaar en de overdracht van toestel op toestel door een verwisseld account waar ik mijn backup op had opgeslagen niet lekker liep. Oftewel, gevolg - ik ben 2 jaar aan agenda-data kwijt.
Voor je eigen familie neem ik aan?quote:Op donderdag 28 december 2023 04:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ondertussen ook met mijn hobby genealogie bezig
Ja, doe het al sinds 2010 dus heb meeste wel uitgezocht en offline in mijn bestand staan, maar ben bezig om het toe te voegen aan WikiTree. Is wel geinig om te zien hoe je verbonden bent met anderen.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor je eigen familie neem ik aan?
M'n broer was ook eens begonnen aan een diepgravend onderzoek. Best interessant toch wel
Carolienquote:Op donderdag 28 december 2023 04:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Carolien! Zo heette die gezellige krullenbol van vorig jaar.Verrek, die draait ook niet dit jaar. Suf.
Oh ja, nu snap ik je quote van een paar dagen terug over hoever je van de Hazes familie verwijderd bent. Dacht even dat het een grap was, maar dus tot in precieze uitgezocht.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, doe het al sinds 2010 dus heb meeste wel uitgezocht en offline in mijn bestand staan, maar ben bezig om het toe te voegen aan WikiTree. Is wel geinig om te zien hoe je verbonden bent met anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |