Fritsquote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
HiVoor First Aid Kit maak ik graag even tijd hoor
De drie voorgaande nummers ook alquote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat je bij 30 graden nou eenmaal geen sneeuw hebt. Dat vind ik ook een stuk beter.
TWD stopte ik na een aflevering of 6 omdat ik me dood ergerde aan hoe er geacteeerd werd. The Black List vond ik iedere aflevering hetzelfde verhaal in een ander jasje en ben ik ook na 6 ofzo afleveringen mee gestopt.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The walking Dead ben ik na seizoen 7 afgehaakt omdat het gewoon te veel van hetzelfde werd. Same voor de blacklist.
Welke hobby/skill heb je ontdekt dit jaar?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word gelukkig van weer waarbij ik een korte broek aan kan met een shirtje en het liefste slippers
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Oo ja ideaal weer . Ik hou ervan. Komt hier alleen nooit voor
In bad snap ik nog. In de douche gaat die wijn dan nooit op. Wordt wel steeds minder sterk.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
Heerlijk nummer onder de douche met kaarslicht en een wijntje
Frits Aid Kit?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In dat geval. Join the club
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Kijk dit is ook waarom wij zo goed bij elkaar passen.
Pff lekker hoor. Jaloersmakendquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was gisteren toen wij hier wegreden
Ik vind sneeuw echt geweldig, is eens een keer wat anders dan die regen. Bij de zomer vind ik 22c meer dan prima. Meer dan dat wordt me te klam.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij bent anti-sneeuw? Hoe dan!
Sneeuw![]()
![]()
![]()
Mijn fav. weer: Blauwe lucht, -10C of kouder, flink laagje sneeuw, zonMaak je mij echt gelukkig mee. Ik rij hier dan met een dikke glimlach op m'n bek rond
Heb wel een saunaquote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zou ik echt nooit doen, ben een koukleum, maar mijn rug vindt dat ook niet fijn. bij een fijne temperatuur heb ik daar een stuk minder last van.
Niet echt eenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
sorry was even weg.
bedankt voor de leuke antwoorden
[..]
Welke hobby/skill heb je ontdekt dit jaar?
Niet echt ontdekt maar mijn liefde voor boulderen is nog altijd sterkquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
sorry was even weg.
bedankt voor de leuke antwoorden
[..]
Welke hobby/skill heb je ontdekt dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |