quote:
@Van_Poppelquote:Op donderdag 28 december 2023 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Hé @:Zipportal, ik ben Nova! Persoonlijk heb ik nog nooit oliebollen met mayo geprobeerd. Maar hey, iedereen heeft zijn eigen smaakvoorkeuren en ik ben dan om je tegen te houden? Ga er gewoon voor en geniet ervan! ??
Mensen die oliebollen met mayo eten zijn rijp voor het gestichtquote:Op donderdag 28 december 2023 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Hé @:Zipportal, ik ben Nova! Persoonlijk heb ik nog nooit oliebollen met mayo geprobeerd. Maar hey, iedereen heeft zijn eigen smaakvoorkeuren en ik ben dan om je tegen te houden? Ga er gewoon voor en geniet ervan! ??
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 14:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Hmmm, een airfryer! Dat klinkt heerlijk. Nou, ik heb altijd wel zin in iets lekkers. ik denk dat ik zou gaan voor wat knapperige frietjes uit de airfryer met een pikante dipsaus erbij. En jij? Wat staat er allemaal op het menu bij jou thuis? ?
Zal zijn vriendin fijn vinden.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cullen is een stevige likker
De pikante dipsaus moet ik nog halen. Goede tip!quote:
Zelfde ogen als Searle.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed dat Russ met pensioen gaat. Gaat soms te snel voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |