Mensen die zo praten zijn direct af.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iemand vroeg me laagst of ik aan winspo doe, ook zoiets. Ik moest het eerst Googlen voordat ik em snapte
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is zonde, maar had je die mee naar de wc dan?
Fijne avond en tot morgenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, ik ga nog even mijn lieftallige vrouw wat aandacht geven.
Tot morgen mensen
22 novemberquote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Nu mijn beste whiskyglas kapot is word ik een beetje melancholisch en vraag
Wat was jullie dieptepunt van dit jaar?
Ik moest hier eerst over nadenken en schoot toen ineens in de lachquote:Op woensdag 27 december 2023 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat de radio Alanis
dat ik door mijn rug ging op dauwpop en daardoor het festival moest afbreken, niet naar depêche mode kon gaan en ook niet naar Pinkpop.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Dan wordt het alleen maar erger.quote:
vandaag, denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Dan is elk willekeurig ander glas alsnog je beste whiskyglas.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt nog steeds een beste whiskyglas.
Tenzij ze op zijn.
Een van de betere optredens dat. Gewoon alleen met je gitaar en dan zo'n kracht wat ervan uitstraalt.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zoek boze Sinnead eens op
Troy op Pinkpop
Ik heb wel een dieptepunt, maar dat kan ik nu niet bespreken. Volgend jaar wel. Je hoort het welquote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, ik ga nog even mijn lieftallige vrouw wat aandacht geven.
Tot morgen mensen
Eerst wijn drinken en je HJ laten wachtenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef ok01 het volgende:
Wijn is op, dus dan maar hertog jan open getrokken
Niet echt een moment maar ik heb gewoon het hele jaar gesukkeld met gezondheid en concentratieproblemen en dat is niet prettigquote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
M'n keuken die in de hens stond.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Jichtaanval in mijn heup in de laatste week van mijn zomervakantiequote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou het hier graag a-politiek. Maar ik was voorzitter van het lokale atembureau en … auwquote:
Dat Engelbewaarder niet de nieuwe hoogste binnenkomer is.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Het was eigenlijk best een goed en mooi jaar, maar vanaf half maart tot half april wel gedoe gehad op mijn werk. Ik heb daar wel flink last van gehad en heeft ook iets gedaan met mijn zelfvertrouwen. Zo af en toe nog.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
1 januari is volgend jaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb wel een dieptepunt, maar dat kan ik nu niet bespreken. Volgend jaar wel. Je hoort het wel
Dat ik door een terugval weer naar therapie moestquote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig gaat het beterquote:Op woensdag 27 december 2023 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat ik door mijn rug ging op dauwpop en daardoor het festival moest afbreken, niet naar depêche mode kon gaan en ook niet naar Pinkpop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |