Dan mag ie hem wel eens poetsenquote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:29 schreef 4-elements het volgende:
De Dijk schijnt deze dagen erg populair te zijn in Deventer.
Ik heb wel wat met nijdige vrouwen, Fiona Apple en PJ Harvey zijn ook tof als ze kwaad zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik geloof dat dit een pisnijdige Alanis
wel tof dat hij alles repeteertquote:Op woensdag 27 december 2023 23:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inmiddels wel het dubbele of tegen de 650 denk ik, zelfs.
Ik vind Frans best een toffe peerquote:Op woensdag 27 december 2023 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bauer heeft n repertoire van ruim 300 nrs. Staat wekelijks z'n catalogus te repeteren omdat ie niet verrast wil worden door n fan die n verzoekje heeft dat ie niet kan spelen. Dat vind ik echt klasse. Dan weet je wat belangrijk is
Elke keer hoop ik op een betere grap.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat de radio Alanis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1686 Amanda Marshall - Beautiful Goodbye
1494 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1444 Ralph McTell - Streets Of London
1425 Fugees - Killing Me Softly
1353 Madonna - Live To Tell
1145 Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next
1098 Alanis Morissette - You Oughta KnowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
al besprokenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:32 schreef PzKpfw het volgende:
And are you thinkin' of me when you fuck her?
Nee ik denk dan niet aan Alanisquote:Op woensdag 27 december 2023 23:32 schreef PzKpfw het volgende:
And are you thinkin' of me when you fuck her?
Banquet staat wel in de karaoke-machine voorgeprogrammeerd, maar de rest vast niet.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De drank werky, maar ja. Ik vind dat wel een heerlijke meekrijser.
Maar stem standaard op Banquet natuurlijk
Pure razernij!quote:Op woensdag 27 december 2023 23:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik geloof dat dit een pisnijdige Alanis
Dat is mooi.quote:
En toch staat er geen nummer van hem in de Top 2000.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind Frans best een toffe peer
Niet meer hopen.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Elke keer hoop ik op een betere grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |