Hun op dat moment hit Pride was gepland maar dat zat er niet meer in.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ze hadden daardoor ook geen tijd meer om andere nummers te doen toch? Het heeft er daardoor wel voor gezorgd dat U2 een stuk bekender werd
Outro van Bad was tof toen, met teksten van Lou Reed en Rolling Stonesquote:Op woensdag 27 december 2023 23:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ze hadden daardoor ook geen tijd meer om andere nummers te doen toch? Het heeft er daardoor wel voor gezorgd dat U2 een stuk bekender werd
Zo ben ik ook door mijn moeder opgevoed hahaquote:Op woensdag 27 december 2023 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meat Loaf vond ik ook als kleine jongen al geweldig trouwens, mijn beide ouders waren diehard fan en hebben me aardig ermee opgevoed
Werchter waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 23:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ga je haar ook op Pinkpop zien komend jaar?
Teenage superstarquote:Op woensdag 27 december 2023 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij ons kwam Kim-Lian op school langs toen ik in de brugklas zat. Tsja, ja, nouja.
Is dat van ben je geil of wil je een koekje?quote:Op woensdag 27 december 2023 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
Wij hadden op de middelbare school een optreden van Titt’n en als je weet wie dat zijn heb ik respect en minachting voor je
Nou bedankt danquote:Op woensdag 27 december 2023 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
Wij hadden op de middelbare school een optreden van Titt’n en als je weet wie dat zijn heb ik respect en minachting voor je
Mooi verhaal inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2023 23:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hun op dat moment hit Pride was gepland maar dat zat er niet meer in.
Ze waren pissed. Tot de volgende dag de kranten kwamen
Moest even googlen maar in ieder geval een nummer ken ik wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Paul McCartney, is dan ook gelijk mijn muzikale held
Was echt heerlijk gedaanquote:Op woensdag 27 december 2023 23:20 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Outro van Bad was tof toen, met teksten van Lou Reed en Rolling Stones
Respect, ik minacht jequote:Op woensdag 27 december 2023 23:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is dat van ben je geil of wil je een koekje?
Wij kennen allemaal Ben Je Geil Of Wil Je Een Koekje toch wel?quote:Op woensdag 27 december 2023 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
Zoiets. Een heel heus optreden van ik denk een halfuur of zo, mee liedjes had hij vast niet. maar voor kleine ik leek het heel lang.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij was maar n animatieclown?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |