Goede vraag, ik weet wel dat ik als klein jochie Feel van Robbie Williams mooi vondquote:
Neeja maar geen idee, wat is een held. De eerste waar ik echt 'fan' van was was Avril denk ikquote:
was wel een prachtig moment inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2023 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geweldig hoe ie dat meisje uit t publiek haalde bij Live Aid
held (de; m/v/x; meervoud: helden)quote:
Ligt eraan. Toen ik heel klein was ging ik schijnbaar goed op de Carpenters en op Marco Borsato. Toen ik iets groter was en echt een eigen muzieksmaak ontwikkelde, was dat veelal trance. En in dat kader denk ik dat Mauro Picotto wel mijn eerste échte muzikale held was.quote:
Denk dat ik weet wat je bedoeld, dat had ik dus denk ik toen ik Whole Lotta Rosie voor het eerst hoordequote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn eerste muzikale helden was Deep Puprle denk ik.
Mijn ouders deden niet aan muzikale opvoeding en dit was de eerste band die al mijn plekjes raakte, zeg maar
En zijn medebandleden vonden het op dat moment maar kut want ze hadden geen idee waar hij wasquote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
was wel een prachtig moment inderdaad
Kiss ken je wel tochquote:
Dit tempo ligt veel te laagquote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Het eerste biertje is op, verdergaan met nog een Warsteiner of een groene knuppel...
Is ook een mooi nummerquote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Goede vraag, ik weet wel dat ik als klein jochie Feel van Robbie Williams mooi vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |