Heel gezonde start van hun relatie ookquote:Op woensdag 27 december 2023 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rachel is wel echt Zum kotzen he
Hij lijkt hier op Michiel Romeyn.quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:05 schreef ok01 het volgende:
Ik geef het gewoon toe: ik hou van Hazes![]()
Fuck de haters
Bier doet rare dingen met mensen.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik begin Hazes steeds meer te waarderen (zonder het heel serieus te nemen).
IK ZEI DAT IS MIJN KRUK! KLAP OP JE BEK KEN JE KRIIIIJJGEEEE.quote:
Is hier een albumversie van ja?quote:Op woensdag 27 december 2023 23:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Speciaal voor Mex: de albumversie
Gecremeerde kroketquote:Op woensdag 27 december 2023 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rachel is wel echt Zum kotzen he
Hans Liberg toch?quote:Op woensdag 27 december 2023 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
IK ZEI DAT IS MIJN KRUK! KLAP OP JE BEK KEN JE KRIIIIJJGEEEE.
Houden van is een groot woord, maar ik vind het wel lekkere muziek op zijn tijd. Ik kan wel alles meezingen.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:05 schreef ok01 het volgende:
Ik geef het gewoon toe: ik hou van Hazes![]()
Fuck de haters
Heb nog geen slok genomen.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bier doet rare dingen met mensen.
Daar zijn de meningen over verdeeld; men denkt dat Rachel met een geliquideerde crimi-nelis heeft liggen bedkraken.quote:
De lat ligt ook niet echt hoogquote:Op woensdag 27 december 2023 23:06 schreef PzKpfw het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Hazes is wel een van de beste Nederlandstalige artiesten ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |