Held!quote:Op woensdag 27 december 2023 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn eerste concert waar ik zelf bewust een ticket voor kocht was Within Temptation
Van de geweldige Robin Williamsquote:Op woensdag 27 december 2023 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat verhaal van die man die schreeuwde dat hij moest stoppen met klappen
please to meet you hope you guessed my namequote:Op woensdag 27 december 2023 23:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Was echt heerlijk gedaanluister het regelmatig nog terug
Was hij als peuter ook al niet om aan te horen?quote:
Daarna nog n keer in n theater in den bosch gezien. Geloof dat Alberto vermicelli en de burgemeester er ook bij warenquote:
Hahah scherpquote:Op woensdag 27 december 2023 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was hij als peuter ook al niet om aan te horen?
och armequote:Op woensdag 27 december 2023 23:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee nee, vond het leuk. En nog. Sue me.
Ik vind het ook wel per album minder gewordenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Held!
Tegenwoordig luister je dat niet meer veel toch? Ik zag weinig noteringen in de Mex 2000
Paastour '96 moet dat geweest zijn, gaaf.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarna nog n keer in n theater in den bosch gezien. Geloof dat Alberto vermicelli en de burgemeester er ook bij waren
Ik schijn een keer naar iets van WNF in het Concertgebouw in Amsterdam te zijn geweest als kind maar heb er in de archieven niets over kunnen vinden. Zal de oude agenda's van mijn moeder nog eens doornemenquote:
Ik heb ook nog ooit Smokey "Living Next Door To Alice" gezien ergens op een weetikveel feest op zo'n open vrachtwagen buiten. MAar dat was na Ben Cramer dus die blijft de eerste.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
Maar ik heb Corry Konings eerder gezien denk ik op een vrouwenbeurs. En Koos Alberts bij de opening van een winkelcentrum.
deden ze toen child in time nog?quote:Op woensdag 27 december 2023 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn eerste concert met klasgenootjes was Deep Purple in Ahoy. 1998 denk ik
Een mattie die twee keer was blijven zitten had al een rijbewijs en we gingen met zijn vijven in de auto naar Rotterdam. Heerlijke dag.
Ja kan goed! Je bent n kennerquote:Op woensdag 27 december 2023 23:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Paastour '96 moet dat geweest zijn, gaaf.
Nope Peacemanquote:Op woensdag 27 december 2023 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
deden ze toen child in time nog?
In 1984 al nietquote:Op woensdag 27 december 2023 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
deden ze toen child in time nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |