Eerste concert waar ik daadwerkelijk een kaartje voor kocht was denk ikquote:Op woensdag 27 december 2023 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Eerste echte concert was Muse [ afbeelding ]
Heb ik meer bij Paradise, werd bij menig studentenfeestje gedraaid aan het einde van de avond.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:23 schreef Zorro het volgende:
Oeeehh herinneringsplaat, feestjes dit dat.
Ik ken alleen dat verhaal van die man die schreeuwde dat hij moest stoppen met klappenquote:
Ik heb ze vorig jaar (2022) nog live gezien. Haast niet te vergelijken met tig jaar terug, maar alle oude liedjes kon ik nog woord voor woord meezingenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Baas!![]()
Nog steeds fan van de drummer. En Kele natuurlijk
Ik ben serieus jaloers.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Samson en gert in de efteling
Nee? Dat is where is my mind van de Pixiesquote:Op woensdag 27 december 2023 23:23 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit de theme song van Fight Club? Hoe dan???
Juno in de karaokequote:Op woensdag 27 december 2023 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar (2022) nog live gezien. Haast niet te vergelijken met tig jaar terug, maar alle oude liedjes kon ik nog woord voor woord meezingen
Ik moet daar ergens in een plakboek serieus nog foto's van hebbenquote:
His name is Robert Paulsonquote:Op woensdag 27 december 2023 23:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ennnn die aflevering van de Kids Top 20 wil ik even opvissen.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij ons kwam Kim-Lian op school langs toen ik in de brugklas zat. Tsja, ja, nouja.
Ging over Bat out of hellquote:Op woensdag 27 december 2023 23:23 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |