Twee Mottenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wel een hele hoge re-entry. Welk nummer is dat dan?
Mee eensquote:Op woensdag 27 december 2023 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kanye is zo gek als een deur, maar wel een van de beste rappers ooit
Zuipschuitenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik ga toch een biertje pakken. Doe je mee en pak je er ook eentje, @:Dagoduck?
Kan mij nou nooit bekoren. Hoorde vandaag al een verschrikkelijk nummer van hem en Jay Z. Vind er gewoon niets aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kanye is zo gek als een deur, maar wel een van de beste rappers ooit
Ik doe ook meequote:Op woensdag 27 december 2023 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik ga toch een biertje pakken. Doe je mee en pak je er ook eentje, @:Dagoduck?
Gevolgd door nog meer rotzooi. Kuisheidsgordel blijft om.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:38 schreef Kopiko het volgende:
Diepe ellende nu. Verschrikkelijk dit.
Ik heb alleen nog La Trappe Quadrupels, hmm...quote:Op woensdag 27 december 2023 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is een grapje, toch?quote:
Lol.quote:
Karmeliet komt traditiegetrouw weer jouw kant opquote:Op woensdag 27 december 2023 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog La Trappe Quadrupels, hmm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |