Zelfs Richard Veenstra had Smiss het in deze vorm moeilijk kunnen maken.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
88.46 average
Smiss jongen toch
Ross Smith of Dobey ver in dit toernooi is geen probleem.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik durf nog niet te denken aan het absolute rampscenario voor dit toernooi, maar Smiss speelt zorgelijk slecht.
Ongeveer helft van deelnemers zelfs..quote:Op woensdag 27 december 2023 22:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zelfs Richard Veenstra had Smiss het in deze vorm moeilijk kunnen maken.
Meer zuipenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Ik verveel mij echt heel erg tijdens de ‘pre-drinks’ dus ik ben weggeglipt om hier te komen praten)
Nee je hebt van die feestjes waar dat niet gaat werkenquote:
GENOTquote:Op woensdag 27 december 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Ik verveel mij echt heel erg tijdens de ‘pre-drinks’ dus ik ben weggeglipt om hier te komen praten)
Die saaie Razma gaat echt niet zijn kans pakken hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GENOT
Je aanschouwt mogelijk ondergang van Boelie Booi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |