Moest er wel behoorlijk inkomen, achterin de festivalweide staan en dat ik niet veel nummers kende hielp ook niet mee. Laatste half uur toen ik naar voren was gelopen en mijn vrienden inmiddels hun tent op hadden gezocht was geweldigquote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig ja. Maar ik ben het eens met peaceman… live is Radiohead zo goed.
Vanwege Chris jaquote:Op woensdag 27 december 2023 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
1110 Homecoming Kanye West & Chris Martin
Dit klinkt angstaanjagend.
Niet goed genoeg,quote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ken je The Smile ook? Is ook megagoed.
Ook, maar vooral de combinatie van deze twee artiesten.quote:
Leuk nummertje wel, nooit geweten dat Chris Martin die zang daarin deedquote:Op woensdag 27 december 2023 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
Dat heb je gewoon met sommige artiesten. Iedereen heeft er zo wel een paar.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja schiet meteen in een soort van "flight" reflex ofzo, dus kan dan al bijna niet meer luisteren naar wat ze allemaal doen, of genieten van lyrics of wat dan ook. Het is echt een pavlov reactie geworden.
Prima uurtje zoquote:Op woensdag 27 december 2023 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1117 Ain't Got No, I Got Life Nina Simone
1116 Words Bee Gees
1115 Gimme All Your Lovin' ZZ Top![]()
1114 Bigmouth Strikes Again The Smiths![]()
![]()
1113 Ode To My Family Cranberries
1112 You've Got A Friend Carole King![]()
1111 Raspberry Beret Prince & The Revolution
1110 Homecoming Kanye West & Chris Martin![]()
1109 Can't Hold Us Macklemore & Ryan Lewis![]()
1108 Ich Bin Wie Du Marianne Rosenberg
1107 Waiting On A Friend The Rolling Stones
1106 Children Robert Miles
1105 Dani California Red Hot Chili Peppers
Veel leuker uur dan hiervoor
Dat valt echt heel heel eeg mee. Mijn meningquote:Op woensdag 27 december 2023 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
Snap ik wel. De eerste keer dat ik ze live zag, vond ik er niet veel aan…quote:Op woensdag 27 december 2023 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moest er wel behoorlijk inkomen, achterin de festivalweide staan en dat ik niet veel nummers kende hielp ook niet mee. Laatste half uur toen ik naar voren was gelopen en mijn vrienden inmiddels hun tent op hadden gezocht was geweldig
Weet je wat Doris Day?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig staat er nog wel wat van Nina Simone in. Dat Ray Charles niet meer in de lijst staat is schandalig.
Morgenochtend om 8 uur.quote:
Altijd al geweten dat die Leen een bron van inspiratie was.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Homecoming zit toch een You'll Never Walk Alone sample in?
Tja smakeloos land dit datquote:Op woensdag 27 december 2023 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig staat er nog wel wat van Nina Simone in. Dat Ray Charles niet meer in de lijst staat is schandalig.
Ik heb gewoon trouw op Feeling Good gestemd, maar die staat veel te laagquote:Op woensdag 27 december 2023 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Je hoeft het niet te missen, gewoon wakker blijvenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Poh wat komt er vannacht weer een hoop moois dat we gaan missen
quote:
Ik lig al op bed dus dat zal sowieso niet zo lang meer durenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te missen, gewoon wakker blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |