Boyzone incl zoetsappige close up videoclipquote:Op woensdag 27 december 2023 22:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was het origineel nu van Boyzone of Take That?
Tragedy vind ik hun bestequote:Op woensdag 27 december 2023 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hoogste 60s Bee Gees en we hebben fucking Tragedy nog niet eens gehad. Nederland toont zich weer uiterst smakeloos
Vrouwen onthouden dat welquote:Op woensdag 27 december 2023 22:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Boyzone incl zoetsappige close up videoclip
die van ome Neil is ook wel leukquote:Op woensdag 27 december 2023 22:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind de versie van F.R. David wel het beste. Die staat in de Gale500:)
Snap ik wel. Tragedy is broekje uit.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hoogste 60s Bee Gees en we hebben fucking Tragedy nog niet eens gehad. Nederland toont zich weer uiterst smakeloos
Goede groove maar dit is veel puurderquote:
Hallelujah?quote:
Bee Gees staan er natuurlijk best veel in maar nooit hoogquote:Op woensdag 27 december 2023 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb voor m'n gevoel 200 Bee Gees gehoord maar dat zal vast overdreven zijn
Of Massachusettsquote:
Jij weet dat natuurlijk sowiesoquote:Op woensdag 27 december 2023 22:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Steve beaton-opkomstgenot moet ook nogquote:Op woensdag 27 december 2023 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vaya Con Dios staat er al een tijdje niet meer in, inderdaadquote:
Ook niet met whats a woman? Die zat niet eens bij de 500quote:Op woensdag 27 december 2023 22:11 schreef tufkac het volgende:
[..]
Vaya Con Dios staat er al een tijdje niet meer in, inderdaad
En Take That tekende voor How Deep Is Your Love.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Hij is niet zo lang als bij de heren, maar mijn baard heb ik doorgaans altijd wel opquote:
Fascinerendquote:Op woensdag 27 december 2023 22:12 schreef peaceman het volgende:
Lachen joh... de drummer heet Frank Beard en is de enige zonder baard
Jan, Piet, Joris en Corneel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |