Oh, jij kijkt ook naar de Moldavische audities elk jaar?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, nu zijn we allemaal opeens songfestivalexperts, maar als ik bij Diggy een pic van Barbara Dex plaats, is t stil..
Ik geloof dat jij dit meent.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
De reden dat ik voor 2024 al drie reisjes naar Finland geboekt heb staan.
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, nu zijn we allemaal opeens songfestivalexperts, maar als ik bij Diggy een pic van Barbara Dex plaats, is t stil..
Eerste 2/3e van het nummer is goed jaquote:Op woensdag 27 december 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze blijft wel lekker maar zit voor mij gevoel vaak in de nacht
Broer van Xavi?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zou Eddie Simons van dit vinden? (Hoop niet dat hij hier post:@)
Wil ik voor geen goud missen. Gordijnen dicht, alle stekkers eruit, vooral die van de tvquote:Op woensdag 27 december 2023 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh, jij kijkt ook naar de Moldavische audities elk jaar?
Ja, is ook weer zoquote:Op woensdag 27 december 2023 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Zo iemand zoals jij zou dit alleen begrijpen.
YYZquote:Op woensdag 27 december 2023 21:43 schreef laxus13 het volgende:
Volgend jaar graag Tom Sawyer of Xanadu
Februari (nationale finale), mei (enige concert in de lente) en juni (concert in middle of bumfuck nowhere ik weet de naam niet eens maarquote:Op woensdag 27 december 2023 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij dit meent.
Do tell?
Wel zwaar klotequote:Op woensdag 27 december 2023 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb toch maar al mn wachtwoorden gereset, ga nog straks even naar mijn pa naar de laptop kijken maar zij maken zich er zelf minder zorgen om dan ik.
Watskeburt?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb toch maar al mn wachtwoorden gereset, ga nog straks even naar mijn pa naar de laptop kijken maar zij maken zich er zelf minder zorgen om dan ik.
En hoe ga je dat in godsnaam doen? Vliegen en auto huren?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Februari (nationale finale), mei (enige concert in de lente) en juni (concert in middle of bumfuck nowhere ik weet de naam niet eens maar
het is ergens in een durp op een festival).
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |