Gohquote:Op woensdag 27 december 2023 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Blijkbaar is dit een nummer van Gladys Knight & the Pips.
Bij mij ook, niet normaal hoeveel hits ze in zo'n korte tijd hebben kunnen proppen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:51 schreef PzKpfw het volgende:
CCR staat wel in mijn Top 10 beste bands ooit.
Eentje had ik al hè en ik kon ooit come as you are spelen..quote:Op woensdag 27 december 2023 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]guilty… we hebben er twee op zolder liggen. Maar die staan daar voor de sier en hebben we gekregen.
Valt op zich wel mee. Paar akkoorden leren en je kunt best wat liedjes bij het kampvuur spelen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gitaar is ook gewoon teringmoeilijk. Echt respect als je dat beheerst.
Ik ken niet alle Wikipediapagina's van alle Top 2000-nummers uit mijn hoofd. Sorry.quote:
Kyllä!quote:Op woensdag 27 december 2023 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is onze grote vriend er in februari ook bij?
Wel leuk feitje tochquote:Op woensdag 27 december 2023 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken niet alle Wikipediapagina's van alle Top 2000-nummers uit mijn hoofd. Sorry.
Donald Duck-genot.quote:
Alleen jammer van die drummertquote:
Niet gelijk Hendrix willen zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 21:52 schreef tufkac het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Paar akkoorden leren en je kunt best wat liedjes bij het kampvuur spelen.
Echt goed spelen is wat anders natuurlijk, maar de basis is niet zo moeilijk
Nee ik niet. Ik hou niet van instrumentale muziek en erbij zingen gaat hem zeker niet worden. Laat mij maar schilderen of kleuren.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nooit willen leren spelen? Een paar dagen je best doen en je kan een drie akkoorden liedje spelen
Nietquote:Op woensdag 27 december 2023 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken niet alle Wikipediapagina's van alle Top 2000-nummers uit mijn hoofd. Sorry.
Beetje matig wel, die bassist kan het een stuk beter.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die drummer?
Ja dat is ook zo.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eentje had ik al hè en ik kon ooit come as you are spelen..
In alcoholgebruik wellicht.quote:
Nog als eerste opgenomen door The Miracles zelfs.quote:
Leuke vooruitzichten hoor!quote:
Een beetje starr.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die drummer?
Wilen zijn best wel, maar kunnen zijn is iets andersquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Heb dat hele album Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band drie keer geluisterd in mijn leven, en dat was drie keer achter elkaar in het vliegtuig via zo'n radiootje in de armleuning.
Genot! Iets warmer weer ook.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuke vooruitzichten hoor!![]()
Wij gaan wat anders doen. Twee weken Aruba![]()
Geen songfestival
Ook dat is te hoog gegrepenquote:
Van Gerwen welquote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Emmily heeft niet echt een radiohoofd.
Tom Yorke welquote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Emmily heeft niet echt een radiohoofd.
Ik speel een klein beetje keyboard, daar hoef je alleen maar een paar toetsen omlaag te duwen en je hebt een akkoord. Met een gitaar moet je eerst zonder te kijken je hand in een soort artritis-houding houden en dan je andere hand soepel langs een stel snaren bewegen. Duizend keer ingewikkelder.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:52 schreef tufkac het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Paar akkoorden leren en je kunt best wat liedjes bij het kampvuur spelen.
Echt goed spelen is wat anders natuurlijk, maar de basis is niet zo moeilijk
Eens. Ik heb allebei gespeeld maar ik vind gitaar echt een kutinstrument wat dat betreftquote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik speel een klein beetje keyboard, daar hoef je alleen maar een paar toetsen omlaag te duwen en je hebt een akkoord. Met een gitaar moet je eerst zonder te kijken je hand in een soort artritis-houding houden en dan je andere hand soepel langs een stel snaren bewegen. Duizend keer ingewikkelder.
Gelukkig achter een betaalmuur.quote:
In dat geval schakel ik de radio even uit.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
Radiohead is zeer zaaddodende muziek
Wham?quote:
Als je gevoelig bent voor trieste liedjes wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
Ah Radiohead, weer van die muziek om zwakke kozijnen in hoge gebouwen op te zoeken
Ditquote:Op woensdag 27 december 2023 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je gevoelig bent voor trieste liedjes wel.
Als je voor de kwaliteit er naar luistert, word je er eerder vrolijk dan depressief van.
meesterwerk van een aflevering.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:56 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
De Radiohead aflevering van South Park blijft toch wel mn favoriet
En live al helemaal.quote:
In potentie best een goede band.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wat voor bui ik ook ben, ik ben nog nooit vrolijk geworden van een Radiohead nummer, altijd zo monotoon en zeurderigquote:Op woensdag 27 december 2023 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je voor de kwaliteit er naar luistert, word je er eerder vrolijk dan depressief van.
Ik kan echt niks met zijn stem. Zit zwaar zwaar zwaar irritatie zone.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
Welk instrument je ook speelt, een zekere mate van automatisme moet je aanleren, en dan is dat wat jij ingewikkeld vindt echt geen probleem meer hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik speel een klein beetje keyboard, daar hoef je alleen maar een paar toetsen omlaag te duwen en je hebt een akkoord. Met een gitaar moet je eerst zonder te kijken je hand in een soort artritis-houding houden en dan je andere hand soepel langs een stel snaren bewegen. Duizend keer ingewikkelder.
Is dat die aflevering dat Cartman Scott zijn eigen ouders laat opeten?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:56 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
De Radiohead aflevering van South Park blijft toch wel mn favoriet
Denk dat er best wat kinderen op verwekt zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
Dat heb ik met Morisseyquote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kan echt niks met zijn stem. Zit zwaar zwaar zwaar irritatie zone.
Dat kan ik wel begrijpen. Love or hate it gevoel.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig ja. Maar ik ben het eens met peaceman… live is Radiohead zo goed.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Scott Tenorman Must Die-genot.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat die aflevering dat Cartman Scott zijn eigen ouders laat opeten?
Allicht, maar met een gitaar is dat wel veel tijdrovender om te lerenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welk instrument je ook speelt, een zekere mate van automatisme moet je aanleren, en dan is dat wat jij ingewikkeld vindt echt geen probleem meer hoor
Daar ken ik er wel meer van.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wat voor bui ik ook ben, ik ben nog nooit vrolijk geworden van een Radiohead nummer, altijd zo monotoon en zeurderig
Monotoonquote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wat voor bui ik ook ben, ik ben nog nooit vrolijk geworden van een Radiohead nummer, altijd zo monotoon en zeurderig
Eens. All I Needquote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Jammer en onterecht dat er niks instaat van In Rainbows.
Ja schiet meteen in een soort van "flight" reflex ofzo, dus kan dan al bijna niet meer luisteren naar wat ze allemaal doen, of genieten van lyrics of wat dan ook. Het is echt een pavlov reactie geworden.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen. Love or hate it gevoel.
En Kid Aquote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Jammer en onterecht dat er niks instaat van In Rainbows.
Zullen wel allemaal voorvochtkinderen zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk dat er best wat kinderen op verwekt zijn.
Zeker. Vond ze vroeger nooit veel aan tot ik ze live zag op Werchter.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig ja. Maar ik ben het eens met peaceman… live is Radiohead zo goed.
Ja in 2022 op Down The Rabbithole gezien. In maart gaan we ze weer zien in Afas live.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ken je The Smile ook? Is ook megagoed.
Alsof één niet genoeg was .... gewoon een samenwerking.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
1110 Homecoming Kanye West & Chris Martin
Dit klinkt angstaanjagend.
Het is... apart. Not sure if like.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
1110 Homecoming Kanye West & Chris Martin
Dit klinkt angstaanjagend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |