Ik heb best wel een hekel aan Coldplayquote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef tufkac het volgende:
[..]
diebij Coldplay is nergens voor nodig, Bos. Da's denk ik de beste versie van het liedje van Coldplay
Ik denk dat er wel een stukje Stasse in Emmely zitquote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer dat we nooit meer Stefan Stasse krijgen bij de T2K
Hawaii mag ik hopen?quote:
Ja die begint tegenwoordig over z'n leven: HOE LANG NOG?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer dat we nooit meer Stefan Stasse krijgen bij de T2K
quote:
Wat mij betreft nemen ze nu al de midnight train naar bedquote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind wel dat de pippies moeten dansen op gladys knight
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dat is die met kappertjes toch?
Everyday Life vind ik juist hun minste album.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viva la Vida is gewoon een prima plaat, na Parachutes hun beste. Dat album met Arabesque is ook prima, maar het is meer en meer zoeken
Dat wil Stasse zelf ook welquote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een stukje Stasse in Emmely zit
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja die begint tegenwoordig over z'n leven: HOE LANG NOG?
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dat is die met kappertjes toch?
Ja, zit ik goed?quote:
Eens.quote:
Eerste album was gewoon best een goed album. Daarna werd het vooral dezelfde thee, gezet met hetzelfde zakje. Werd er niet beter op.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb best wel een hekel aan Coldplay![]()
Alleen deze en Yellow kan ik enigszins aan horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |