https://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_Ladapoquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:17 schreef THEFXR het volgende:
Florida State Surgeon General Calls for Halt in the Use of COVID-19 Mrna Vaccines (schade aan het dna)
.
https://www.floridahealth(...)rna-vaccines.pr.html
Afnemend, nu zijn er 671 bedden in gebruik voor mensen die (ook) corona hebben, dat waren er 829 half december, maatregelen in het ziekenhuis zijn er nauwelijks: mondkap dragen als personeel op een kamer komt met een covid patiënt en handen voor en na bezoek ontsmettenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:28 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe zit het dan met de ziekenhuiscijfers? Want daar was het uiteindelijk toch allemaal om te doen?
NWS / Long covid is lichamelijk en zit 'niet tussen de oren'quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
Stelt niks voor volgens sommige mensen.![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-toont-onderzoek-aan
hij weet er veel vanaf zo te lezen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_Ladapo
Ik denk, het gaat hier al weken over besmettingen, waarom je het zou willen weten etc dus deze link is weer een bevestiging waarom je geen corona wil hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
NWS / Long covid is lichamelijk en zit 'niet tussen de oren'
Topic kan wel dicht dus.quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Afnemend, nu zijn er 671 bedden in gebruik voor mensen die (ook) corona hebben, dat waren er 829 half december, maatregelen in het ziekenhuis zijn er nauwelijks: mondkap dragen als personeel op een kamer komt met een covid patiënt en handen voor en na bezoek ontsmetten
Niet dat het heel veel uit maakt: Ook in het riool, wat nu echt de enige graadmeter is hoeveel mensen corona hebben is een afname te zien van zo’n 35% vergeleken met de laatste piek gemeten op 25december
Daarmee lijkt corona voor dit seizoen op zijn retour en is de piek eerder geweest dan vorig jaar (daar lag de piek rond half januari)
Wat opzich logisch is, door de maatregelen van vorig jaar werd de golf uitgesmeerd om de ziekenhuizen ademruimte te geven, met de mildere variant die er nu is, is dat allemaal niet nodig.
Kun je na gaan, als er toen geen maatregelen genomen waren en de golf niet werd uitgesmeerd, welke keuzes een ziekenhuis had moeten maken omdat er niet genoeg personeel en bedden waren geweest
Je kan zoveel willen natuurlijk, maar krijgen doe je het toch.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik denk, het gaat hier al weken over besmettingen, waarom je het zou willen weten etc dus deze link is weer een bevestiging waarom je geen corona wil hebben.
Liever ik dan een zwak iemand om me heen, waar je wel rekening mee kan houden.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan zoveel willen natuurlijk, maar krijgen doe je het toch.
Voor heel veel mensen stelt het dan ook niks voor.quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
Stelt niks voor volgens sommige mensen.![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-toont-onderzoek-aan
Artikel niet gelezen dusquote:Op donderdag 4 januari 2024 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen stelt het dan ook niks voor.
Dat het voor enkelen niet zo is doet er niets af aan.
Ik heb dan wel weer vaccinatieschade maar dat stelt voor heel veel mensen ook niks voor want zij hebben dit immers niet dus zij kunnen terecht opmerken dat een vaccin geen kont voorstelt.
quote:Dat zou mogelijk verklaren waarom de gezondheid van een aanzienlijke groep mensen blijft verslechteren.
Hoe kom je daar achter?quote:
Is dat zo? Ik heb het tot nu toe succesvol weten te ontwijkenquote:Op donderdag 4 januari 2024 16:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan zoveel willen natuurlijk, maar krijgen doe je het toch.
Ik ook, ondanks mijn chronische auto immuunziektequote:Op donderdag 4 januari 2024 17:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb het tot nu toe succesvol weten te ontwijken
Wij fokkers als zolderkamerautisten maken misschien nog een kansje.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb het tot nu toe succesvol weten te ontwijken
Dat Fokkers nog een de redding der mensheid zouden zijn 😱quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Wij fokkers als zolderkamerautisten maken misschien nog een kansje.
Het is echt 'officieel' vastgesteld?quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Door de amamnese, onderzoek en diagnose van een arts.
Mwah…quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat Fokkers nog een de redding der mensheid zouden zijn 😱
euh ja.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:55 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Het is echt 'officieel' vastgesteld?
Maak je je er dan niet druk om dat dat eigenlijk niet of nauwelijks in de publiciteit komt?
Dat is een heel nuchtere benadering. Knap!quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:05 schreef Noek het volgende:
[..]
euh ja.Ik word dan ook al jaren officieel behandeld.
En nee, ik maak me daar niet druk om. Het verandert immers niks aan de kwaal.
Al jaren? We vaccineren nog geen 3 jaar. We begonnen als eerst met de ouderen en de zwakkeren dus je zal net krap aan 2en half jaar gevaccineerd zijn. Het komt niet echt geloofwaardig over.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wachten om dat label te mogen plakken?quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Al jaren? We vaccineren nog geen 3 jaar. We begonnen als eerst met de ouderen en de zwakkeren dus je zal net krap aan 2en half jaar gevaccineerd zijn. Het komt niet echt geloofwaardig over.
Als je het niet wilt vertellen ook prima, maar wat zijn jouw klachten dan? En ik vraag het niet om pro of anti vaccinatie in een kwaad daglicht te stellen. Ik heb zelf een collega die dan wel 2x gevaccineerd is in het begin en daarna Covid kreeg 1.5 jaar later en ze nog steeds bijna niks ruikt en constant doodvermoeid is. Oom van mij, niet gevaccineerd zelfde. Zelf paar keer positief getest en nergens last van gehad.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:05 schreef Noek het volgende:
[..]
geldt dat ook niet voor de griep de ene merkt er weinig van voor een ander is het heftig?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je het niet wilt vertellen ook prima, maar wat zijn jouw klachten dan? En ik vraag het niet om pro of anti vaccinatie in een kwaad daglicht te stellen. Ik heb zelf een collega die dan wel 2x gevaccineerd is in het begin en daarna Covid kreeg 1.5 jaar later en ze nog steeds bijna niks ruikt en constant doodvermoeid is. Oom van mij, niet gevaccineerd zelfde. Zelf paar keer positief getest en nergens last van gehad.
Snap er namelijk niks meer van, ook al dacht ik toen het begon dat het allemaal onzin was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |