Oh, jammer. Ik ook al lang geleden dat ik er was. Connemara is prachtigquote:Op woensdag 27 december 2023 18:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het viel me een beetje tegen eigenlijk.
Mensen, pubs en wild atlantic coast![]()
Maar in de binnenlanden is al het bos gekapt en zijn alleen maar uren de glooiende weilanden. Had veel meer bos verwacht
Gezien dat ze 'm aanduiden als part 1, verwacht het niet.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:34 schreef PippenScottie het volgende:
Krijgen we de 20 minuten versie?
--> Suzie Q (Part 1)quote:Op woensdag 27 december 2023 18:34 schreef PippenScottie het volgende:
Krijgen we de 20 minuten versie?
Nee bij Tubular bells werd ie toen ook gelijk korterquote:Op woensdag 27 december 2023 18:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gezien dat ze 'm aanduiden als part 1, verwacht het niet.
Ik vind het elk jaar weer moeilijk om er een te kiezen, al die nummers zijn gewoon ontzettend lekker.quote:
Ik nou net een mindere...quote:
Nee die twee over de regen zijn beide beter, vind ik zelf. schaamteloos.quote:
Ik moet eigenlijk nooit denken aan T-bag uit Prison Breakquote:Op woensdag 27 december 2023 18:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wie moet er bij Suzie Q nog meer denken aan T-bag uit Prison Break?
Bij de administratie van Radio 2 niet blijkbaarquote:Op woensdag 27 december 2023 18:33 schreef tufkac het volgende:
[..]
Neuh, dat was in de jaren 90 ergens al zo
Het wisselt wel eens, maar ik kan hierin wel meegaan denk ikquote:Op woensdag 27 december 2023 18:37 schreef Arizona het volgende:
Long as I can see the light vind ik de mooiste.
Cotton Fieldsquote:Op woensdag 27 december 2023 18:37 schreef Arizona het volgende:
Long as I can see the light vind ik de mooiste.
Ik geloof dat ik ZZquote:
Klinkt als een flard uit een gesprek tussen twee crematorium-medewerkers.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:38 schreef PippenScottie het volgende:
De hartige taart moet nog in de oven
ze dragen baardenquote:Op woensdag 27 december 2023 18:40 schreef tufkac het volgende:
Iemand nog een leuk weetje over deze band?
nou, he, die drummer, je raadt het nooit!quote:Op woensdag 27 december 2023 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand kennis over de gezichtsbeharing van de drummer van de band?
quote:Op woensdag 27 december 2023 18:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klinkt als een flard uit een gesprek tussen twee crematorium-medewerkers.
Fout! Niet allemaal.quote:
Jan Piet Joris en Corneel?quote:
Ik gok dat alleen Billy nog een baard heeft inmiddelsquote:
PimpenScottiequote:Op woensdag 27 december 2023 18:39 schreef PippenScottie het volgende:
Als man die zich af en toe in een maatpak kleedt beaam ik dat dit nummer klopt
Dan zou het om een ouwe taart gaan.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klinkt als een flard uit een gesprek tussen twee crematorium-medewerkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |