De 30e altijd minimaal 1 per uur.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
ABBA hebben we nog nauwelijks gehad he? Dit wordt wel vervelend
Maar maar shirt is van Slayerquote:Op woensdag 27 december 2023 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij noemen hem Iron Maiden Man
Er kan nooit genoeg ABBA in de lijst staan.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ook nog een hele sloot Bruce s ben ik bangquote:Op woensdag 27 december 2023 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarom luister ik ook bij voorkeur via de FM.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn stream loopt flink achter. Ik word gespoilerd door Agnethas billen
Humor om te lachenquote:Op woensdag 27 december 2023 17:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zat een keer bij Fortuna Düsseldorf tegen RB Leipzig. Draaiden ze deze en daarna Pink Floyd met money
Dit soort gedachten is waarom we geen leuke evenwichtige lijst kunnen hebbenquote:Op woensdag 27 december 2023 17:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er kan nooit genoeg ABBA in de lijst staan.
Je hep een stuk in je broek!quote:
Ik ben niet aan het kijken, maar ik neem aan dat het onze grote vriend isquote:
Woon jij oo jezelf nu eigenlijk?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:32 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik money money money uitgeven en eten bestellen
Ik snap het nietquote:Op woensdag 27 december 2023 17:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zat een keer bij Fortuna Düsseldorf tegen RB Leipzig. Draaiden ze deze en daarna Pink Floyd met money
Je hep nooit geen geld k***** boef!quote:Op woensdag 27 december 2023 17:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hep een stuk in je broek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |