Ik sta ertusseninquote:Op woensdag 27 december 2023 15:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, smaken... misschien een beetje hetzelfde als wat je hebt/had met Aafke.![]()
Kan gewoon niet altijd raak zijn met NLtalige artiesten, dat heb ik zelf ook. Een stem, uitstraling of gewoon de basic songwriting moet je nu eenmaal liggen. Het kunnen de kleinste dingen zijn die teveel irriteren om het nog leuk te vinden idd
Behoorde jij nu ook tot het grotere kamp van de MEAU-haters, of join je mijn (eenzame) fanclubje? Of sta je eerder tussenin
quote:Op woensdag 27 december 2023 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Leukste madonna vind ik denk ik meet her at the loveparade
Nick, Simon & Garfunkel!quote:Op woensdag 27 december 2023 15:48 schreef alopio het volgende:
Hoe nick en simon een soort Nederlandse s & g wilden zijn werd gewoon genant op een gegeven moment
Daar ging ik ook wel vanuit, meestal proberen ze je dan te overhalen iets te installeren of bitcoin te sturen en dan ben je verder van huis.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
update: heb de politie gebeld en ze zei dat het waarschijnlijk een bluf is maar dat ik wel mijn oude discord account moet reporten. De kans is zeer klein dat ze al mn gegevens hebben.
Ik vond dat ze de liedjes wel mooi zongen. Maar ze zijn natuurlijk geen S&G.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:48 schreef alopio het volgende:
Hoe nick en simon een soort Nederlandse s & g wilden zijn werd gewoon genant op een gegeven moment
Dat werd het niet, dat was het vanaf het begin al.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:48 schreef alopio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |