Conchita?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En toch kan ik me niet aan het idee onttrekken dat ze minder stemmen had gehad als ze niet transgender was (of wat ze ook is, sorry ik hou het allemaal niet zo bij)
Misschien zijn ze wel Kroatischquote:
Een man met een baard idd.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Conchita?
Gewoon een drag queen.
Kerstdiner dat ik gisteren zou eten maar geen puf voor hadquote:
Ik denk rollade, pommes duchesse en spruitjes met spekjes en ui.quote:
Ik kan dat allemaal niet uit elkaar houden, dat Brucesteen en zo.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Er zijn veel oude bands en artiesten die er eigenlijk te vaak instaan, zoals Queen, The Beatles en Bruce Springsteen. Maar die hebben allemaal wel diverse nummers die wél echt heel goed zijn.
Van de Stones vind ik eigenlijk alles heel matig.
Ik vind de Stones in vergelijking met de Kevers en Bruce ook maar een middelmatig bandje. De eeuwige Queen-hype staat mijzelf een beetje tegen, maar uiteraard heeft die band wel een handvol uitstekende nummers gemaakt. Ik hou er alleen totaal niet van dat elke Kwieen-scheet de lijst haalt.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Er zijn veel oude bands en artiesten die er eigenlijk te vaak instaan, zoals Queen, The Beatles en Bruce Springsteen. Maar die hebben allemaal wel diverse nummers die wél echt heel goed zijn.
Ik vermoed dat de meeste mensen het met je oneens zijn hierquote:Op woensdag 27 december 2023 14:52 schreef DecoAoreste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |