Misschien kan een aanwezige mod het weer even goedzetten?quote:
Pianoquote:Op woensdag 27 december 2023 14:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Welk instrument is dit eigenlijk? Xylofoon?
Mwah niet eens, had nooit gewonnen zonder zo'n act, maar goed ook daar verschillen meningen.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze had zo'n mooi lied en is een terechte winnares.
bij Herman wel (Glockenspiel), Haindling pakte een rijtje flessenquote:Op woensdag 27 december 2023 14:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Welk instrument is dit eigenlijk? Xylofoon?
Oei, laat @Mexicanobakker dat maar niet horen!quote:
Wie zijn tegenwoordig de mods van dienst hier?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kan een aanwezige mod het weer even goedzetten?
Onverwacht hoge opbrengst. Verwacht wel goede luistercijfersquote:
Dit is de dark zone voor mods tijdens de t2kquote:Op woensdag 27 december 2023 14:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wie zijn tegenwoordig de mods van dienst hier?
En toch kan ik me niet aan het idee onttrekken dat ze minder stemmen had gehad als ze niet transgender was (of wat ze ook is, sorry ik hou het allemaal niet zo bij)quote:Op woensdag 27 december 2023 14:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze had zo'n mooi lied en is een terechte winnares.
Geen idee, ik heb een TR gezetquote:Op woensdag 27 december 2023 14:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wie zijn tegenwoordig de mods van dienst hier?
Heb wel wat geluisterd, klonk wel als vanoudsquote:Op woensdag 27 december 2023 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Onverwacht hoge opbrengst. Verwacht wel goede luistercijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |