Aardappelpuree, varkenshaasje in mosterdsausje, rauwkostsalade met brie en nootjes en spekjes en honing-mosterdsausje en voor erbij nog simplele pot erwt.wortelquote:
bij mij vind ik een stones nummer of helemaal niks of best mooi. Nooit echt een inbetween voor mij. Bij Broes vind ik gewoon alles matig. Queen staat er zeker wel te vaak in. wat betreft de beatles zijn hun nummers wel divers genoeg dat ik het altijd prima kan hebben, zelfs bij een mindere. en die duren ook vaak niet zo lang.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Er zijn veel oude bands en artiesten die er eigenlijk te vaak instaan, zoals Queen, The Beatles en Bruce Springsteen. Maar die hebben allemaal wel diverse nummers die wél echt heel goed zijn.
Van de Stones vind ik eigenlijk alles heel matig.
Hoe groot was dat konijn wel nietquote:Op woensdag 27 december 2023 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier ook. Het konijn is nog steeds niet op, dus dat wordt dag 4 van konijn eten
En je dochter maar staren naar dat lege hokquote:Op woensdag 27 december 2023 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je hebt een Vlaamse Reus gegrild?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gigantisch. Zelden zoiets gezien. Groter dan de gemiddelde kat.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe groot was dat konijn wel niet
quote:Op woensdag 27 december 2023 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk boterhammen en appels onderweg in de auto, want ik ga vanavond (traditioneel) quizzen in het verre Zeeuws-Vlaanderen. Ik wil helemaal geen tijd maken om te koken nu. Afhaalpizza misschien ook nog een optie, maar dan moet ik nog eerder wegquote:
Heb nog geen kinderen, maar leukquote:Op woensdag 27 december 2023 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En je dochter maar staren naar dat lege hok
Gekkenwerk!quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar buurman - wat doet u nu?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:55 schreef Gretzl het volgende:
Vanmiddag wel deels warm geluncht bij de buurvrouw
Komen er nog 2. Our House en One Step Beyond.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Madness heeft 2 noteringen die allebei on dit uur zitten?
Ze hebben ook weleens flink lager gestaan met hun noteringenquote:Op woensdag 27 december 2023 14:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Komen er nog 2. Our House en One Step Beyond.
Vind het wel een embarrassment dat Embarrassment er niet in staatquote:Op woensdag 27 december 2023 14:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Komen er nog 2. Our House en One Step Beyond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |