Heb me vorig jaar prima vermaakt. Vooral met de tv uitzendingen dan hè.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
@:Dotteke en @:Gert, we gaan genieten he? Hebben jullie er ook zoveel zin in? Met jullie twee kan het alleen maar een feestje worden. Twee van die doorgewinterde klasbakken.
Plus users die ook staan te trappelen.
Zin in!
Gaan we zeker doen topper 😘quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
@:Dotteke en @:Gert, we gaan genieten he? Hebben jullie er ook zoveel zin in? Met jullie twee kan het alleen maar een feestje worden. Twee van die doorgewinterde klasbakken.
Plus users die ook staan te trappelen.
Zin in!
Van mij mag ze Gert.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb me vorig jaar prima vermaakt. Vooral met de tv uitzendingen dan hè.![]()
Ben héél benieuwd naar de nieuwe bewoners.![]()
Eigenlijk vind ik dat Chiara (die vanwege externe omstandigheden ineens het huis moest verlaten) een herkansing verdient.![]()
Daar zal iedereen het wel mee eens zijn toch?
Zeker mee eens.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb me vorig jaar prima vermaakt. Vooral met de tv uitzendingen dan hè.![]()
Ben héél benieuwd naar de nieuwe bewoners.![]()
Eigenlijk vind ik dat Chiara (die vanwege externe omstandigheden ineens het huis moest verlaten) een herkansing verdient.![]()
Gewoon aardige en vriendelijke mensen hier. Fijn toch?quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:56 schreef Jaroon het volgende:
Jullie zijn zo vriendelijk en lief hier.......wat is dat met BB mensen?
Zeker. Iets anders dan nieuws.quote:Op donderdag 4 januari 2024 00:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon aardige en vriendelijke mensen hier. Fijn toch?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:28 schreef Gert het volgende:
Zo leuk om al die oudequote:Op donderdag 4 januari 2024 10:36 schreef Donna1000 het volgende:
ben er ook weer bij hoor, kan niet wachten
@Gert wie weetquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:01 schreef rinardo het volgende:
Chiara uit Big Brother doorbreekt de stilte https://nl.nieuws-247.be/(...)MhHdpWutcLiYIJ-JpPLY
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |