Nooit ziek zijn tijdens de "feestdagen" Donderdag van alles gebeurd. Waaronder op m'n bek gepleurd. Hartslag van 40. Gelukkig liep m'n Pontiac nog. Daarna wordt het weekend en Kerst op de koop toe. Dan ligt de niet acute gezondheidszorg op z'n gat en de overheid achter dubbel Balkenende glas. Inmiddels woensdag. Huisarts niet thuis. Inmiddels best wel een beetje veel acuut aan het worden. Volgende week dinsdag pas weer bereikbaar. Kan Geert niet iets doen aan de zondagse feestdagen ?
Daarom contact met andere huisarts. Verwees me naar cardiologie. Ongelogen die verwees me weer terug. De Heen en Weer zou er een Volendamse hartverzakking van krijgen. Kort verhaal lang.......Net gebeld door Apotheek. Het is na kastje naar muur geregeld. Wel zelf nog omslachtige actie ondernemen qua medicatie en verdere begeleiding. Gelukkig kun je nog wel gewoon uit de muur eten bij de Tigo, tegenover de apotheek. Maar of dat zo gezond is.
Verder aanvragen nieuw bankpasje net mislukt. Drie keer verkeerd wachtwoord van Digipas ingetoetst. Of zoiets. M'n bankpasje was in boekhandel Bruna ingeslikt op het moment dat ik van m'n stokkie ging donderdag. 20 meter verderop, in de Bosschstraat zit een filiaal van de SNS bank. Waar je niet kunt pinnen en geen nieuw pasje kunt aanvragen. Wat ze daar wel doen tijdens het uit hun neus vreten is me een raadsel. Gezonder dan bij de Tigo zal het niet zijn.
tong80
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !