Klopt ja. Waardeloos.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben groot fan van deze idioot
Hij heb Gurney trekjes
Zijn probleem is een beetje dat hij niet 'alleen' tegen het bord dart. Ook met veel randzaken bezig, maar daarom is het ook juist leuk. Heeft ook een fijne stijl.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben groot fan van deze idioot
Hij heb Gurney trekjes
Hij is in ieder geval niet saaiquote:Op woensdag 27 december 2023 14:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn probleem is een beetje dat hij niet 'alleen' tegen het bord dart. Ook met veel randzaken bezig, maar daarom is het ook juist leuk. Heeft ook een fijne stijl.
Hij is wel veel beter op het podium dan op de vloer. Als hij zich echt voor de ET’s gaat plaatsen kan het snel gaan maar daar schortte het dit jaar, hij kwalificeerde zich voor bijna geen enkele.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn probleem is een beetje dat hij niet 'alleen' tegen het bord dart. Ook met veel randzaken bezig, maar daarom is het ook juist leuk. Heeft ook een fijne stijl.
Duitsers en gashendels…quote:Op woensdag 27 december 2023 14:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is vooral Oskar die hevig wegzakt. Als hij de gaspendel weer indrukt, wint hij. Anders wordt het spannend.
Oskar is de betere speler maar wat dat betreft is het echt een vloergod tegen een podiummonsterquote:Op woensdag 27 december 2023 14:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is vooral Oskar die hevig wegzakt. Als hij de gaspendel weer indrukt, wint hij. Anders wordt het spannend.
Noppertquote:Op woensdag 27 december 2023 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schindler is wel een vd saaiste top 32 spelers he?
Als je het mij vraagt welquote:Op woensdag 27 december 2023 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schindler is wel een vd saaiste top 32 spelers he?
Ik welquote:Op woensdag 27 december 2023 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben ook geen podiummonster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |