Komt in de buurt ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan niets beters meer horen tot oudjaarsavond
Ik kwam laatst wel langs een plaats genaamd 'Rectum'.quote:
Ik ben wel een voorstander van die piano’s, maar met die twee die er nu staan is het wel afgehamerd wat mij betreft.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch wel beter pianogepingel
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:22 schreef djenneke het volgende:
Dit is heel lang mijn lievelingsliedje geweest
ik was m vergeten, maar de kat moest nog stemmenquote:
Nuvole Bianche mag er nog wel bij van Ludovico!quote:Op woensdag 27 december 2023 13:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben wel een voorstander van die piano’s, maar met die twee die er nu staan is het wel afgehamerd wat mij betreft.
Nogal overschatte muzikant is Einaudi ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:21 schreef Chiappucci het volgende:
Toch een stuk minder dan Yann Tiersen naar mijn bescheiden mening.
een leuke FF, het kan.quote:
Beide Eddy Vedder.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:24 schreef matthijst het volgende:
Lekker dit.
Dacht al. Lijkt crowded house wel
Zou tijd worden ookquote:
Volgens mij loopt het vooral niet synchroon.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb soms het idee dat de mensen in het café hele andere liedjes horen dan wij als ik hun bewegingen zie
Volgens mij kunnen ze echt niet dansenquote:Op woensdag 27 december 2023 13:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het vooral niet synchroon.
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:26 schreef MTheBassman het volgende:
dago is denk ik lekker doorgezakt gister
nou, hier heb je een leuk feit over Nirvana's drummer...quote:
als je dat de rest van de lijst gaat zeggen, ga je veel in herhaling vallen.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook mooi, maar ik heb toch liever de vorige
Dago moet niet zeuren en gifjes posten hierquote:Op woensdag 27 december 2023 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dago moest toch zijn scriptie schrijven?
Het lijkt er niet op.quote:
Het zijn Nederlanders, dus soberso waarquote:Op woensdag 27 december 2023 13:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze echt niet dansen
quote:
Ik weet niet of ik Kurt graag achter de drums had gehoord.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe was Nirvana geweest als Grohl niet de drummer was, maar de gitarist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |