We plaatsen vaak wel wat berichten in het Kink topic tijdens de Kink 1500. Evergreen heeft een eigen reeks maar lijkt me niet per se wat voor jou.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit een van de andere lijsten geluisterd. Ik neem aan dat hier ook wel topics voor zijn op FOK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik ga misschien het wel eens proberen. Evergreen lijkt me mss leuk omdat het veel oudere nummers zijn maar er zal ook wel veel oubollige dingen in zitten die ik minder vind. Kink en nationale heb ik geen idee wat daar zoal instaat.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Evergreen sowieso. Kinklijst in t kinktopic. Snob2000 heeft eigen lijst. En rond de nationale 500 wordt er vast gechat in t Radio 2-topic
Evergreen is wel 50x de cats bij de bovenste 200quote:Op woensdag 27 december 2023 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ga misschien het wel eens proberen. Evergreen lijkt me mss leuk omdat het veel oudere nummers zijn maar er zal ook wel veel oubollige dingen in zitten die ik minder vind. Kink en nationale heb ik geen idee wat daar zoal instaat.
Echte klassiekers (first rebirth, wizards of the sonic etc.) staan dan ook niet in de top 2000.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel goed dat er tegenwoordig meer trance in de lijst staat maar dit vind ik vrij saai.
Oke, dat zegt misschien al genoeg danquote:Op woensdag 27 december 2023 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Evergreen is wel 50x de cats bij de bovenste 200
Kink 1500 was ook tof in de interactie met dj Tim Op Het Broek. Die las alles mee hier.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ga misschien het wel eens proberen. Evergreen lijkt me mss leuk omdat het veel oudere nummers zijn maar er zal ook wel veel oubollige dingen in zitten die ik minder vind. Kink en nationale heb ik geen idee wat daar zoal instaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |